7.7-07

Tänää perjantain (siis eile) pit tietyst taas men sin kauppaa, ko kaloje lamppu poksahti aamul. Mä yritän välttää tota kauppaa perjantaisi ko siel o iha tuhottomast väkee. Aattelin jättää kaik poja kotti, mut Lupsusha on vierailu, jot ei sitä kait saa jättää tylsistymää. Kysyin Aulikselt ja Veltolt josko ne tulis mukaa, jos toi Lupsuski sit paremmin pysys mun kans.

P1010104.JPG       IMG_7759.JPG

Emmää jaks...huus Veltto työhuonee ikkunalaudalt.  Mä kyl voisi .. sano Aulis, mut Veltto houkuttel : jäädä tän vaa, siel o ni pal kauhiast väkkee..

Menttii sit ja aattelin et piän sen virkatun kassis jottei sotkeen jalkoihi. No pitihä sen kuiteski pääst sämpylöi valittee, ko lampaat kuulemma tykkää leiväst. Yriti, et tummaa..mut ei.

P1010154.JPG P1010158.JPG Mies osti hernei ja..Määäää kans...kuulus. No, ne o terveellisii, otetaa vaa. "Tu pois ettet joud pussii."  Ostokset tehtii ja lamppuki löytys. Suunnistettiin kassoi kohti ja mä tietyst lankaosaston kaut ko ain enneki ja yllätys, yllätys, kukas se siel..

 P1010163.JPG P1010162.JPG

Määä oon tääl!  Ooks mä piilos?      Mua väsyttää.  "Kuule, nii muaki ko sun perässäs joudu ravaa. " Tos lankoi joukos ko kuvaili, ni pari rouvaa vähä naureskel, et mikäs juttu tää on :) taas vähä kerroin ja heil ol hauskaa. Takanpäin varmaa nauroi, et aikuiset ihmiset jne. " Oot nuor nii kaua ku jaksat leikki ja suunnitel huomist" sanos joku, mut sil kirjakielel,eikä täl mun puhemurteel ;)

P1010161.JPG P1010235-1.JPG