Nämä enkeli-kohtaamiseni ovat myös Nina Ramstadius:sen kokoamassa kirjasessa "Suojassa enkelin siipien" v.2004.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tämä kertomani tapahtui ollessani noin 30-vuotias. Asuin kaupungissa, vilkkaan tien varrella, jonka yli juoksin joka aamu enemmän tai vähemmän kiireisenä ehtiäkseni bussiin.

 

Yhtenä aamuna näin kotini ikkunasta, että bussi oli jälleen etuajassa, tai minä myöhässä. Juoksin ulos ja suinpäin tien yli. Mutta, en päässsyt kuin jalkakäytävän reunalle, kun tunsin kovan paineen rinnassani. Aivan kuin suuri käsi olisi pysäyttänyt minut siihen paikkaan. Tunsin, kuinka henkilöauto vilahti ohitseni; näin auton ikkunatiivisteen suurina silmieni edessä ja ilmavirta tuntui kasvoillani.

 

Jatkoin juoksuani ja nousin bussiin. Rintaani sattui istuessani penkille. Katsoin taakseni ja näin henkilöauton pysähtyneenä tien reunaan. Kuski nojasi päätään rattiin, oli ilmeisesti pelästynyt hänkin.

 

"Se oli lähellä. En ole koskaan nähnyt kenenkään pysähtyvän noin nopeasti. Olin varma että jäätte alle."sanoi linja-auton kuljettaja minulle. Olin aivan pyörällä päästäni, vapisin ja painelin rintaani sanoen" Tuntui kuin rintaani olisi osunut jotakin, joka pysäytti minut." "S uojelusenkeli, teillä on suojelusenkeli", sanoi kuljettaja ja jatkoi matkaa.

 

Silloin muistin isäni. Hän oli kuollut muutama vuosi sitten. Hän oli siis minun suojelusenkelini.  tj

 

Kommentti:

Nina Ramstadius
22.06.2007 - 00:17
Löysin ilokseni nämä sivut. Oikein mukavaa juhannusta sinulle.
tetra ite
24.06.2007 - 17:48
Kiitos Nina!Samoin Sinulle!