9.7-07

Nyt o sunnuntai (eile) ja vaik toi Lupsus onki aika vikkelä liikkeissään, näkee kyl et se o kästyöperheest, ko anto mun virkat rauhas. Ni et tuli sit tää lammas valmiiks, tyttöhä siit tul. Tein äitin kans ja niist tul sit Tiinu ja Liinu. Toine o vähä pienemp, ni siit tul se Liinu.  Sit me päätettii men sitä Eläint kattomaa, mist o ol puhet.

IMG_7760.JPG             P1010292.JPG     

Aulis ja Veltto ol kyl sitämielt et Lupsus pelkää sitä, ne jäi kattoo ikkunast.  Liinu sano siihe et: Tuunks bäää mukkaa jos sä pelkäät?  Ei tartte, kyl määä uskallan.  Vastas Lupsus ja ol kovi otet, ko Liinu sitä kysys.   Kiva likka. 

P1010167.JPG               P1010198.JPG     P1010165-2.JPG

"voikusöpöihanalutune.." Hei, mä oon Riki, Älä pelkää, mä oon kiltti noi pienil.  Lupsus meinas men piiloo, mut rohkas sit mielens ja Kui sull on toi iso suu noi auki, pelottaa.. Kato mä oon jo vanha, 13vuot ja oon hengästyny.  Emmä sit sua pelkää,voin juosta karkuuki, oon nopeenpi.  Hmmm...sano Riki ja löntystel pois, olisi mä voinu sen syödäki..jos olis ollu oikee...

Rapuis tul yks täti vastaa ja meinas kans "syöd" Lupsukse,, Sit mentii viel naapuri rouvaa kattomaa, hän ku on kans "kästyöimmeisii" Eli kovast sai poika kehui tänäki päivän. Täs saanko esitel:

P1010294.JPG

 Lupsus, Liinu ja äitinsä Tiinu.

Maanantain Lupsus pääsee sit kuntoilemaa ja ..kauppaa.