Toisenlainen käsityö valtas huoneen

Img_9635.jpg

Kattokaa tota nippeli ja nappeli määrää mikä mun pitäs saad menee yhtee kaappiin :o  Ennevanhaa ko ost tämmöse lasivitriinin, tai jonki muun huonekalun, ol palvelu iha toista. Voi mää muista ko sitä odotti, joko se tulee,jokosetulee,, sit tul pari kommeet urost ja kanto sohvan paikalleen :D  Iha kokonaisen valmiin sohvan!   Toist se o nyt. Ite meet ja ähkit ja puhkit, saat just ja just iso painavan laatikon vängettyy ostoskärryihi. Sit kassal ja mietit, mite helkutis saat sen nyt autoon. Kyl se sin men, ko yks rouva tul auttaa, mut ostoskäärryt men nuri ja muuteki tul muutamii ärräpäit (sillee hiljaa vaa) No koton ol naapurit senverra uteliait, et mitä se nyy on ostan, jot sain appuu. Sit alkoki vast työ. Ohjeis luk, rohkaisevast et "suositellaan vain asiantuntijan kokkoomaa tän" pah kai sitä jokkane jo asiantuntija on, ko ei mittää enää saa ko paketis. Oon mä senverra mont hyllyy koon, etten tommost tekstii pelästyn, vaan aloin hommii. Ensteks tietysti pit ohjeet lukkee (ain) ja järjestää nippeli ja laskee ne. Ai on puuttun jottaa, tai jään yli. Mä oon kyl joskus ostan semmose hieno akkuporan, ruuvei varte, mut mite ollakkaa, akku tyhj, ja laturi..jossaa...;(

Mul men kaks tuntii ja risat enneku sai sen tähä kuntöö...

IMG_9639.JPG Sit mää pidi kans tauon. Koos se on, mut ei ilma haavereit, tai..no.. kaks ruuvii puuttus, (mut onneks mullon niit kaapis jemmas) sit kaks ruuvii ja neljä tappii jäi :öö..(laitoin jemmaan) Yks turvonnu varvas ja mustelma tul kans. Kaikkein vaikeint ol ymmärtää ne saranat. Mä e käsit ollenkka mikä se härveli ol, mikä toimit sarana virkkaa...eiks saranas oo semmoset taittuvat sivut, niinko kirjakannet ja neljä ruuvireikää.?..jaa se tais ol taas sitä... vanhaahyvääaikaa...ko niit ol..;D Ilmankos se ovi putos mun varppaal..no..onhan noit ;)

Img_9640.jpg Täs se nyt on, koko komeudessaan. Johdot viel sikisoki ja kirjoiki liikaa, mut..koos on :)   Huomeillal mennääki sit taas vaihteeks ..laival, jot näit ruutui ei taid montaa tul.

Kumä ny vaa malttasin ne peitoks ast..ko noist keltasist tulis kiva tyyny ja tossuihiki menee vaa kahdeksan..hmm..

Img_9642.jpg +8=35/300