Kuva enstex ja sit ..

Mäoon just alkan tas "elämää". Kaik lampu palaa yhtaikkaa, mis alottas? ;DD

Iha kiva, kyl sitä talviunt kestiki. Ol siin vähä pient murhetki mukan joka vähä "latist" mun intoo, mut nyy en an taas minkää, enkä kenkää laittaa kapuloit rattaisii. Oon kuiteki viel kiin nois ananashuiveis, seittemäs menos. Mut nyy pitäs äkki alkaa tossuiki tekkee. Muisti just et yhet , luvatut huopikkaat pitäs vied huhtikuu?? lopus Heinänoka-viikoloppuu. Onneks on viel sihe aikaaKyl mää noit huivei kymmene teen, sit voi pittää taukoo ;DD

Mua vähä hirvittää mite kii me ollaa näis tietokoneis. Määki ko nois kerhois käyn neuvomas vähä digikameroit ja pikkase mite kuvii siirretää sin, tän, olssi mont kerttaa tarvin läppärii. Ennevanhaa asiat kerrottii sanoil ja eleil ja sihe men mont päivää ja kerho iltaa. Nyy otetaa kone auk ja.. "lait toi ton sit klickaat täst, sit täst ja siel on"- tyyliin.

No onha mul toi mini, mut en oo viel hankkin sihe "kuvatykkii" sopivaa johtoo. Jote  joskus käy nii ettei kukkaa ol ottan konet mukkaa, esim. "Pikseleitte" kokoontumisii ja siel katellaa kuvii. Kaik kuvat on koneis, tai tikuil. Mut kyl kuvaharrastaja severra innostuneit on et kerraki kateltii kymppikuvakokosii kuvii mun "kämmenmicrol"  Mullo minis vaa kymmentuumane näyttö, semmone yhdehengen ;D Mää pidi konet kämmenel ja pyöritteli sitä, jot kaik näki.

Mut assiast toissee..Mun pitäs löytää jostaa lahjakassi taittelu-ohjeet? Tietääks joku?? Vaik tääl on kyl ollu nii hiljast viimeaikoin jot mahtaaks kukkaa kuul..halloo...huhuu..kisa loppus jo ;DD

Oon opetellu iteksein jottaa, mutko pitäs osat toisilkii neuvoo. Ei siel "virkistysviikonlopus" valla jaks korttii pelat, aatteli jottaa askrteluu sin....