Edit. 4.10 Lisäsin ton niksi-sivul yhden ajattelemisen aihet antavan säästövinkin.

elvis.jpg

Saanko esitel, Täs on se Turun Elvis-ilves. TV:stäki tuttu. Tää asustel tääl Turus "Eerikäisen" luona. Elvis oli Eerikäisen työn jatkajan Heidi Leyserin hoidossa ja nyt tääl suurpetopuistos. On ilmeisesti viel vähä kesy. Tää on koko matkalta mun lempikuva. Elvis haisteli kameraa ja mun kättä..voi et mun teki miel rapsuttaa..mut sit aattelin et sen kai tarttis vähä "villiintyä" Voi ol et olen vääräs ja se olis vaik purassu, mut..ihana tunne kuitenki, olla nii lähel villieläintä, tunsin sen hengityksen sormis :)

19pv%20kesk%20%2837%29-1.jpg pentu.jpgOmena maistuu.

Täs on linki karhuihi sinne petopuistoon. Kuvis voi häkit näyttää pienilt, mut oli niil tilaa. Kävi vaa mieles et puita ei ollu ku muutama. No kaipa he tietää paremmin, hyväkuntosen näkösii ol kuitenki.

iso.jpg 19pv%20kesk%20%2860%29.jpg

Tos huopikast virkates mieti mikä muu ol jääny mielee sielt erämaast. No tietyst se hiljasuus ja sit se erämaamökki. En ollu sellasta enne nähny, vaan kuullu ja onha niist lauluiki tehty. "Rannalla erämaajärven..."

17pv%20maa%20%2896%29.jpg 17pv%20maa%20%2886%29.jpg

Mut et, ko tää ainaki oli nii hyväs kunnos ja kaunis. Alavalkeisen autiotupa.

 

tupa2.jpg tupa3.jpg

Mökki oli siisti ja kamina viel lämmin, yks kanoottiporukka ol just sielt lähteny. Istuttiin ja juotiin siel kaffeet . Tekis kyl mieli hypät junaa ja patikoid sinne, yksin, viikoks.  Mut ko mä oon nii onneton etten uskal ol pimees yksin. Vaik kui tiedän ettei siel kettää oo, ni silti. Tarttee vaa ootel kesää ja valosii öit :)