374163.jpg

Eile mä en ehtin ollenkaan aukasee tätä konet, ko oltiin niin pätkittäin vaan koton, etten viittin konet rassat, aukasemal ja sulkemal ,alvariinsa. Jote mä kaivoin mun hieno kirjotuskoneen esil. Se on ostet joskus -90luvul, mut käytetty vaa muutama kerra, ko sit tän koneen hankin. Sain sil kirjotettuu puol sivuu ko nauha loppus. Aloin kelaa sitä takaspäin ja laiton paikalles...eipäs kone enää suostunutkaan töit tekee. Aikan mä kirosin ja ronki sitä, mut kai mun täytyy hakee josta ne käyttö ohjeet,jos sielt sais appuu. 374334.jpg

Nää on tekeil tälhetkel. Toi alla oleva hahtuvast neulottu huivi on valmis. Noi tummasiniset on ne jättipolvisukat, ko mult tilattiin, siis koko 48 jotain. Noi värikkäät menee 50vuotis lahjaks mun miehe jumpparil. Se ko niit kattel, vesikielel, vaikee sil o muutakaa keksii, ko "pystei" ei viit ostel ku ei tied mitä sil o. Mä oon miettin, et onks tää joku pelihimoon verrattava sairaus, jost mul o oireit, ko mä en pääs tost lankahyllys ohi ostamat, vaik kerä tai pari. Viime viikon tostain joku oli ostanu kaik yksiväriset seiskaveikat, hyllyt iha tyhjät. Mä varmistin ens mun miehelt etten se ollu mä, mut se vakuuti et ei. No se oli aika helpottavaa, ku ei tarvinnu enää miettiä ostasko, ku on niin halpaa(2,99) Mut ei, eile ne ol kaivel varastoi ja siel oli niit edullisii lankoi taas hyllys! Mä sanoin miehel, et "mä otan vaa nää neljä, ko tota ja tota vois tarvit.." joo joo, sanos hän...Nii mul sit on taas ihanii lankoi lisää. Nyt täytyy  lopetel, ko me mennään pelaa marjapussii, ystävien kans.