5.7-07

P1010148.JPGP1010149.JPG

Mä oon nyt teiä navikaattori,eiks je?     Hui ku paljo autoi, ei mennä..

P1010152.JPG   P1010155.JPG   Näitä? 

No mihis?? No voi, olisit juon koton.     Ei, ei osteta niitäkää ne o pahoi. Tuus ny, mennää ostaa perunoit.  No, nyt se hävis tääs jonneki. Voi ei, tuu pois, putoot. Ei, en osta sitä sul keinuks!

P1010153.JPG  P1010160.JPG 

Kato, ihan sopiva mul!                        Entäs nää, oks nää mun ruokaa? Juu, luulisin.(kait lampaat syö porkkanoit ja naattei?  Mein pupu ainaki söi :)

P1010159.JPG P1010157.JPG

Saanks mä näit? pliis..haluu un!   Ostetaa, ostetaa. Mut nyt lähetää kottii. Eksä muist et me mennää illal pelaa marjapussii?  Pääsek mä mukaa, onks siel se eläin, mihi mä tutustun?  Ei, mut siel voi ol oravii ja lintui.  Ai niinku kesyi?  No ei iha, ne kyl syö kädest pähkinöit, mut voi ol  et ne pelkää sua. MUA! Kuka nyt mua  pelkäis!  Voit sä jonku mielest ol iso.   Ai nii.

Sit mein piti poiket kirjastos, viemäs yks Remeksen kirja pois. Lampaat näkyy tykkäävän autos ol samalail ko koirat, pää ulkon.

P1010150.JPGP1010151.JPG Jihuu !!!

Ensimmäine nähtävyys Raisio kirjasto. Hei kamoo, täähä on väärä talo, mehä ollaa Turkulaisii! (huomaa me :)  Nii olla, mut tän o meilt lyhyempi matka ja paremmat parkit. Siks käyn tääl.

P1010166.JPG P1010179.JPG 

Siel kyläs Lupsus toimi pisteen laskijan ja näki oravan. Kyl se sielki vähä riehu, mut aika pian nukahti mun laukkuu ja meil meni myöhää enne ku tulttii kottii. Yö se nukkus mun kästyökopas Velto kans ja tänään on uus päiv. Käydää esim. uimahallis ja kaupas(yllätys,yllätys) Taida pan liekaa sen kaveri kauppareissu ajaks:)

P1010176.JPG