Ollaa edelleen siel "mökil" kissan seuran ja ku tulttii kaupoilt ni taloisäntä tul heti vastaa. ol selväst tyytyväine ko ei tarvin ol yksin.

IMG_7771.JPGIMG_7772.JPG
APUA..miten tätä syödään..

.IMG_7782.JPGIMG_7779.JPG

Juhannuksen jälkimainigeista muodostui ongelma. Osa ruuista jäi käyttämättä ja tänään grillasin tääl blogikissan koton loput juhannus herkut. Oli makkaraa , jauhelihapihvei ja maissii.. kaik muhis sulas sovus siin grillipääl ja valmistu aikanans (ei aavistustaka oisko ne ja kosk kypsii..ihan sormituntumal, aih...niit kokeilin ja sit lopult sammutin grilli (kaasusellase)  Lihat ol hyvii (jäi huomiseksiki) miehe makkarat ol....sori se tahto grillimakkraa ja mä söin ne lihat  ja sen maissin. mut sit ..mite sitä syödään( olikoha toi edes kypsää) Oon nähny sarjakuvis ko joku nakkenakuttaja tai muu semmonen syö niin ko kirjotuskone tretetetvaan, mut ei mun hampail!

IMG_7785.JPG
 
En saan mittää irti ja kuumaaki ol. Hyvän makusii hernei ne ol ja ku lait viel voit pääl....ni avot.. no mä otin veitse avuks ja leikkasi kaik pavu irt ja söin voin kans. Ne ol makiot mut silti mun tek miel laitta niihi suolaa.?
IMG_7786.JPG

 Sit tul toine ongelm..mitä sil paksul keskiosal tehrää?? Kaiken ain kerrättävänä en millää ois sitä pois heittän. Nii iso osa maissii?? No olkkoo: ) Laita tähä viel jotta näytil, täs tulee kyl jottaa.aikanans,.tai sit eiIMG_7804.JPG Kassi tul