Hyvää Ystävänpäivää kaikille blogiYstävilleni !!!

IMG_7705-2.JPG

Image9.jpgP1120590.JPG

"Sinitaivas" soitti ja kansa tanssi. Ihan mukavia nuoria poikia.

P1120602.JPG P1120603.JPG

Sit tapasin herra Ponchon :D Hän oli ruotsalainen ja mulla hetken hoidossa, ko mamma kävi syömässä ja kaupassa. Hän oli alussa vähän levoton, ku mamma hävis näkyvist. Jutteli hänel kaikelaist, muttei auttan paljoo. Si keksin , hänhä puhuu ruotin kielt, mut enhä mä sitä osaa, vai osaanks. Kokeilin, sanoin: "Ponco ventta, mamma til backa. mamma is putiikken. Ponco sitta."??Koirus vilkas mua ja istu!!?? Sit meniki jo iha hyvi. Mitähä mä mahdoin sanoo ja mil kielel ? ;DD Mut oli hää sulone ja ihan yht pehmeekarvane ko mun Santtu ol. Muttei niin "halattava" pien ko ol. Mul oliki jo "koiraenergian" puute.

P1120594.jpg  Img_9777.jpg

   6 litraa ja 18 litraa !?? ;-ö 

 Lappui on tul kaks, eli 62/300  ei oo ollu aikaa ;)

Ne on kyl kaik päätelty, teen tämmöse, onks toi ny kutojansolmu vai merimies-solmu, vai molemmat. Sit virkkaan päät sinne jonneki.

 

"Kaikki asiat ovat vaikeita,
ennen kuin ne ovat helppoja."