Omakuva, "Marssimurtuma....ja  sairaskertomus...

.

Käytii miehe kans perjantain keskustas. Mullol röntgen ja mies tul mukkaa, ko mentii sit kattelee paljonks sillast on jälel, vai onks mittää tapahtun.

Nii, kävi vuotuses "katsastukses" ja valiti jot jalka o kummallise kippee säärest,ol jo jonku aikaa, oiskos siin..vaik veritulp? Kuvataa, sanos lekur ja sit perjantai kuvattii. Soittoaja sain sit Heinäkuu puolevälii ja sanottii jos jottaa, ni kyl lekur sit soittaa . Tänä aamun sois puhelin, mutko soittaja ol tuntematon ja kello vast kaheksan, luuli lehtimyyjäks, enkä vastan. Iltapäiväl, sit ko oltii kaupungil vastasi, vaik ol se sama tuntematon ;D "Lekur tääl, mä oon jo perjantain yrittäny ja tänäaamun sul soittaa?" (vähä mua nolot) " Niist kuvist, meet ny heti ja haet kyynärsauvat ja et yhtää astu jalallas, kahtee viikkoo." Höh, miks? "Siin on marssimurtuma"  Jamääku semmosest koskaa kuullukkaa? Kyl hää sen sit selit, jot jos ei siin ajas lakkaa särkemäst ni sit kipsii...ja kesä vastas...ja aikomus keskisuomee...No mä sit jot, meil ol aikomus kohtpuolii sisko luo Porii päi.. Jos tukevan siteen siksaikaa laittaa ja ajaa vaa mikä o pakko. Se ku ol toi "kytkinjalka"

Voi pyhät ipanat, mist mää ny semmose olisi saan, ko en ol missää marssinkaa. Nyy mä sit selaile allakkaa ja yritä miettii mis  mä oon yleensä liikkun ja sit viel liikaa :DD                

Mut se silta:

Se o entine. Toi nostur nakertelee siit paloi ja murskaa ja pudottaa ne sit toho proomupääl. Kyl se sit kestää, vaik mikäs kiire sil o ;)

 ...mä kyl leikkisi jokuaika sit askelmittaril..?..Oisink sit hamun oudokselttas liikaa niit "askelnumeroit ??

Pitäskös jättää humeniltane laivareissu välii?? ;DD  Se on kyl jo maksettu, ruuat ja kaik.. en kait.