Vuosi lähestyy loppuaan....


Mutta vielä ollaan Joulutunnelmis...
Kait mä oon ollu senverra kiltti jot paketei ol tullu kuuse al;)


Toi kirkko on vanha, mut sain ton hienon pikku-poron ystävättäreltäni. Olin luullu jot niit saa vaa sielt pohjosest,kosk kaik mitä oon tuttavil nähny, on tuotu Kuusamost tai jostaa sielt, matkamuistoin. En tied kerääks toi pukki tos laulamal rahaa (eikai sentään pukilkaa niin huonost men ;D Mut siin ne istuu kirkorappusil ja enkel suojaa...
   
Sit täs on osa mun lahjoist.
Toi kirja on varmast mielekiintoine, sain vinki jostaa lehdest. Siin yks amerikkalaine mies yrittää elää vuode noudattamal vanhatestamenti kaikkii käskyi ja määräyksii. Hän luk Raamatun kannest kanttee ja kirjot kaik käskyt ja määykse ylös. Niit tul yli 70 liuskaa. Sääntöjä on yli 700. Mukana paljo sääntöi jotka on lainvastasii, kuten: riko epäjumalan kuvat, tapa taikurit? uhraa härkiä, kivitä aviorikoksen tekijät?! rakenna lehtimaja ym.ym....Olen vast selannu sitä mut odotan hetkee jot pääse sen kimppuun...
Sit sain askarteluun sopivaa "Krääsää" kaikkee pient kivaa, atc-korttei varte ;D  Oon varmaa vahingos mainin jot liköörikonvehdit ja Juulia-karkit on ainoot mit voin syöd, suklaanpuolest,.....kosk niit sain...vuode tarpeeks.;DDD
Antamani lahjatki ol kaik "sopivii" elikkä tossut sopi ja sukat ol hienot. Grilli-essuki kelpas pojal ja kirjat men "nappiin" Mies tykkäs partakoneest ja hanskoist, semmosist klassisist "miestelahjoist" ;D  Kuka muute o määrän et miehil pitää ain kuttoo harmait ja sinisii sukkii??? Kysy vaa...ainaki mun viinipunaset kelpas oikkee hyvi. Enskerral ko teen sukat miehel, kysy et onks sun lempivär esim. vaaleenpunane taik vaik pinkki?? Mist sen tietää...;D
Sit...oltii laival viel iha joulual ;D Siel lauloi mm. Kike ..Elomaa. Iha mukavast lauloki ja tanssin elämäni ensimmäise joululaulu..tais ol Petteripunakuono;D
Tääl video aalloist
       Täs o mun miäs!   
En muute tiennykkää mikä kaikki on laivas kielletty   ( paitti omie viinie juonti hytis!??   ;)

Pien edit:
20.12 ol live-vaihto Kertus, tääl on siit kuvii ja muutam uus kortti

  Noi kädet ol niis lahjaks saaduis...