354439.jpg          

Laitan vaihteeks neulomus asiaa, jottei luulla et täs vaa jaaritellaa. Sain tyttärelt tommosen kirjavan langan,alotetun kerän. Siin ei ollu vyötet, mut kyl se villalt hais, ainaki vähä. Heti alko kuuluu semmost kummaa kilinää puikkolaatikost, ko koukut alko kilpailee kuka pääsee siit salomon-huivii tekemää. Viis ja pual voitti ja teinki sen sit samantien valmiiks. Eihän siit iso tullu,mut kyl se kaulaympär riitti. Tumma ponchokin on kolkytviis senttinen, jot parikymsenttii viel ni on valmis. Kallosukist puuttuu toine terä. Kyl niist hyvä tul, vaik olki mun ensmäiset polvisukat. Sit siin näkyy tommonen Florida alku. Siit vois kans kiva poncho tul, ko on  semmost kimmosaaa lankaa ja kevyt. Tänään on siis maanantai ja semmone "vakiomeno"-päivä. Siin o hyvä se ,et mä saan tunnin istuu ja neuloo niit kallosukkii,ko miest rääkätää jumppamatol. Vaik kyl se mulleki hyvää tekis, mut ei nyt puhuta siit. Sit huomine päiv menee taas niis kokous-asiois. Nii, kyl siit pöytäkirjastki hyvä tul, ko mä sen kaks kerttaa uusiks ensi tein!  Sit mennää illal laival, tost yli vaa, edestakas. Keskiviikkon sit kuunnellan Markku Aroo ja syödään ja pelataa marjapusii..ja ostetaan tuliaisii..illal pääsee sit taas nettii. Mahtaaks tul vierotusoirei. Kyl täst koneestki voi tulla aika riippuvaiseks. Ei lainkaan huomaa miten paljon aikaa tääl saa kulumaan. Se on hyvä ja huono asia.        309105.jpg       Laitan tähä tämmösen laivakuvan, ko mä joskus tein, tietokoneel. Vaikken mä usko et meil ihan noin värikäs meri on sil reissul. Neuloka kaik kovast, sillaikaa ko mä rilluttelen laivas...

"Kun joku sanoo ettei sitä voi tehdä,
hänet keskeyttää joku, joka tekee jo."