Tää on mun ruusupuust....

588567.jpg

Koko kevään o allakka ollu täyn, kaikenlaissii menoi sin sun tän.. kurssei, kerhoi matkoi ym. Päivyris tuski pohja näkys. Ny on enää sillei et, maan, tiist, ja torst. o miehe vakimenoi. Mul jää siin tiist. ja perj. joihi mä voin keksii menoi iha omapäämukkaa. Kute esimerkiks.yllätys, yllätys…laivamatkan. Ystävät soitt, et ny mennää pelaa marjapussii..ja mennäähä me. Mä tykkään noist laivamatkoist. Laival sitä o niiko piilos. Ovikelloo ei kuul ja puhelin jos soi, se o niin helppo sannoo et, emmää nyt voi mittää tehd, ko mä oon laival!  Taas!..on yleisin kommentti.

588572.jpgSaanko esitel Veltto virtanen. Oskukski hänt voin joskus sannoo. Hän syntys tos jääkiekon aikan ko haarukkapitsis ol hankala koht. Ne haarukkahuivit pistää mul tosissaan kampoihi. Mul o ny kolme huivii työn al. Vilkuilen kokoajan blogei ja lehtien neuleohjeit, josko joku ois keksin kui siit saa pyöreen ponchon! Sil välil mä oon tehny kaks kolmiohuivii ja meinaan yhdistää ne olkapäält. Hankaluuten on vaan ko siin mallis o niin pitkät ne kärjet. Oon vähä lyjentän, saas kattoo kui käy. Kolmas huivi, se viinipunane, on tosi susi. Mullo lankan Novitan Pirta ja se on liian kimmoisaa haarukkahuiviin. Salomon siit tul hyvä. Moon tehny sitä kaks 150cm pitkää nauhaa , mut se menee jotenki kokoon ja jää kapeeks. Se ei laskeudu lainkaan. Purkuun men. Kyl mä sen poncon teen vaik menis iäisyys! Koht o kuitenki pantava sukat alkuu, ko ne o iha loppu.