IMG_7960-1.JPG

Paan tän saman kukan, jottei joku luul et tää on kukkablogi...

Aika o jotenki pysähtyny... on semmone pysähtyny olo. Tää o semmost "luppoaikaa" (tietteks mitä se o? )Alkuvuos oli aika hässäkkää ja alku kesä samoin. Mein oli tarkotus lähtee ajelee Ranual kesä aikan, mut sit alko tuntuu nii kiireselt et, anti ol. Mennää toiste. Siihe ois kuiteki tuhraantunu viikko pari ja ei olis jään sitä luppoaikaa lainkaan. Ny mä oottelen täs puoltoistviikkoo jot lähetää ajelee Mäntyharjul, yhe tuttava mökil. Tuli luvattuu, ni mennää sin viikoks. Sielt ko tullaa ni heti o ees yks kalareis ja sit mä meenki taas viikoks Hossaa. Nii et viuuh....vaa.. sit onki jo syksy.. ja pimeet ja tulee joulu ja blogi täyttää vuosia ja sit onki jo vuos loppu. Hyvää Uutta Vu....    jaa, jos ei nyt senttää ;)

Loppuje lopuks, eihä mittää muut aikkaa o olemas ko tää nykyhetki. Menneisyys on muistoi ja tulevaisuus on mielikuvitust, ei sitä oo kukkaa elän.

Edit..   Lainaus Igrainen blogist: (alleviivaus mun)

"Auringonkukkanikin ikkunalaudalla orvokkien keskellä vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa. Sitä pitää katsella nyt, kohta se on katolla asti enkä näe sen kukintaa... (Ellen kiipeä katolle, saattaapi vaan olla melko kuuma, peltiä kun on.) "

...sano Igraine blogissaan, auringonkukast, joka uhkaa kasvaa niin pitkäks ettei sitä enää näe. Niin meil tääl elämäski voip käyd, jos vaa ain kaipaamme jotain parempaa ja parempaa , huomaamatta sitä mitä meil jo on!  Sen nykyhetken takia kyl kannattaa joskus polttaval peltikatolkii kiivet, jos tarve vaatii.

Ei mun ol tarkotus ruvet tommosii miettii, määää (sori, jää joskus toi Lupsus pääl)vaa odotan sitä hossareissu,kosk toivon et saan sielt hienoi kuvii. Julmal ölkyl on tarkotus men ja petopuistoon :) Sit sin erämaaha samoilemaa ja laavul..oih` (pitäskö mun ottaa navigaattor mukkaa, oon kova eksyy ;D

P1010497.JPG

Must kans tuntuu et munki pitäs muuttaa bloginimee: purkusilta. Nii mont kertaa oon ton vieraskielise huivi purkan! Siis sen mist piti tul haarukka poncho, pyöree reunanen. Kyl siit tuleeki, ei huolt, mut arvatkaapas kui mont kertaa oon siin niit kaitaleit purkan!!! Kaks päivää oon tuol partsi keinus istun ja sitä *tehn ja purkan, tehn ja purkan,* toista * * 6kertaa ???siis viel 6kertaa, vai yhteens 6kertaa???? ym tällaast oon pähkäil. Mut ny ne on historiaa. En ikän enää rupee sohlaa tommoste ohjette kans.  Laita kyl kuva, jahka saan sen valmiiks. Emmä niit kaitaleit viit tän roikotta.

Täs o sit yks kassiraato, jonka pit ehtii sin. kassi tempauksee, mut se rauk sotkeentu sen huivi nauhoihi ja jäi keske.

IMG_8060.JPG Täst on tulos semmone pillerirasia. Vuorest tulee sininen.