vapaapäivää tulla.

431709.jpg

Olin viel yöpaidas ko jo miehe assioit hoiteli,puhelimes. Oli toi kuntopyörän laina-aika lopus. Enhä sitä ollu ajois muistanu uusii, soittivat sielt. Mut siel oli taas yks niit ihanii ihmissii ko ain joskus kohtaa, hän kattos miehe papereit ja jatko laina-aikaa kakskuukaut. Ei iha heti tart ton lekuril men, uusimaa lupii.Sit aamukaffeel mies meinas, et nyy olis hyvä päiv vied auto pesul! No nii, mäku oli ajatellu men bussil kaupungil ja käyd kirjastos, siin uudes ja vähä jossai antiikvarios ja muuta semmost! Mul vapaapäivä o semmonen ettei mittää"tartte" tehä. Mut sit mää taas aattelin vähä joustaa ja jos mies lähtee mukkaa sin kirjastoo ja mä poikkeen jossa antikas, nii sit voitaski jo men Myllyy, ostoksil ja autopesul..... jatkuuuu... ..samanapäivänä klo 20,30  Tuntuu varmaan typerält ko mä höpöjän ain tiistaisin,tai melkke ain, tost vapaapäiväst. Eihä perheellisilkää semmossii oo. eikä töis käyvil. Mut siin se sit onki, ko mä en oo perhellinen enkä töis. Niin tai oonha mä nyt jonkunlainen perheellinen, ko oon ton saman miehe kans ol koht 23 vuot, avoliitos! Siis ei mittää velvollisuut ol menemät ja tekemät mitä tahtoo, paitsi :ite. Oli meil poika, semmonen karvane, söpö, kulune, ihana, pehmee, lämmin, uskolline ja vaik mitä.

432580.jpg ja hää tykkäs poseerata kuvis. Ain mä hänt kuvasinki ja halasi.

432583.jpg Täs hän nukkus yös, mun jalkapääs, oma tyyn ja kaik. joskus aamuyös hän kaivautus mun peitoal,mut tul pian pois, ko tul kuum. Arvatkaa vaa, kuipal mun varppaat palel ensalkku ja vähä vielki, ko hää on pois.

No, mut tähä se taas men, koirus muisteluks. Viel siihe miks mä uhoon tost vp:stä. Kerro tään siks ko se kuulostaa nii itsekkäält ruikuttaa tommost "omaa aikaa" Mies sairastu 18vuot sit ja must tul omaishoitaja. Me olla nyt yhes tätä kuntoutust "eletty" koko sen ajan. Mies kyl nyt jo kävelee, kepi kans, muttei ol enää pyörtuolis, niiku alkuu. Ko hän on kokoajan tarvin appuu ja täs on pitän kokoajan ol lähel, tulee semmone olo et välil pitäs pääst jonneki pois. Sillo alkuun se ol vaikeenpaa, ko ei hän pärjän yksin, nyt on jo paremp. Pyrin pääsee kerran vuodes, viikoks jonnekki. Tän vuon olis miel lappiin, saas ny nähä, siin o kumminki koko ajan pääl se ettei vaa mittää sattus sil aikkaa. Kummast se elämä vaa sen uomans ottaa. Ei mul mittää valittamist oo, kuha höpötä.

Täst vp:st tul sit simmone, et mä odotin (tän koneen ja korttein kans) et mies kattois tv:st mitä kattois ja sit sanois jot lähteeks hä sin kirjasto ja autopesu. Ja hän odot et mä sit lähtisi jonnekki. Kumpiki ol nii omis hommis kii et siihe se päiv men! Kolmelt mä rupesi kattoo ikkunast, ja siel sato lunt. Siis ei autopesuu. Eikä sit kyl kirjastoonka, kosk mä rupesi keittää päiv kaffei ja putsama akvariota(ei samaa aikkaa).

"Jäniskevennys: äit sano pojal, joko sä laitoit siihe akvaarioos uudet vedet? Poika vastas: E, eihä ne o viel entistäkää juon."

Niinku sillee, ihan kiva, veltto päivä ja hiton pitkä vuodatus, saa lopettaa keskenki. moikka

"Pienet huolet puhuvat, suuret ovat mykkiä"