Onnellista Vuotta 2012 !

Nyt se vuosi sit taas vaihtuu.. Noppeest se o mentki. Tuntuu ko iha just oltas istut köökis ja kateltu raketei..?.. Kyl mää ole vakaast sitämielt, jot tää mein pallo pyörii noppeemmi ny, ko mun nuoruures. Mikähää sil o kiirus tul? Ei viel kunnol ehd päivää suunittelee, ko jo o ilta..Mut siit huolimat mää ole jo ensvuotki suunnitel, vaik sit ei ny iha varmast tied mitä se vuos tuo tullessaa, ni kait sitä silti voi suunnitelmii tehr?

Niiko esmerkiks, huhtikuus olis mahollisuus pääst Pariisin kevät kattelee!!

Määko liki kaksvuot ooti jot se yks porukka olis sin Pariisii lähten, mut ei. Ja sithä mää meni mun ystävä kans "omal matkal" Nyy he sit menis sin ja pyys tietty mua mukkaa. Oon kyl miettin oisko mul varaa sihe, ko just tän vuode Tammikuus siel kävi. Se o tommonen tonni jo jonkinlaine raha se. Vaik kyl mun miel tekkee.!! Jäihä mult se Pariisin Kevät näkemät ja ne katukahvilat ja Seinerannat....nii ja enhä mää päässy sin Eiffeliikä, iha ylös ast, ko sin pääs vast mein lähtöpäivän, jonku hissiremonti takkii.

Vaik se mein opas sanoki, jot me oltti hyvää aikaa siel, ko puis ei ol lehtii. Näkys kaik hienot rakennukse ja sain mää niist hienoi kuviiki. :) Mullo se kyl visust mietinnä al.

Sit täs o jo alkukevääks pari laivamatkaa ja teatter reissu Tampereel ja... sit syksyl oon aatellu jot miehe kans mentäs viikoks lomaliito lomal, ollaa jo luvat. Ja iha ehottomast meen valokuvaus keikal Muonioo, viikoks. Sihe ast ko pääsee, se onki sit jo ens vuoski melkkest men :D

Jot sillee.. sitä enne ruvetaa huomen kattelee niit raketei ja tinaa valamaa ja muut semmost ja ens viikol tehrä pien laivareissu taas...

Jote luannikast ens vuat vaa kaikil!!