Juhannus kohta taas täällä..missä kesä..?

1245184564_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mullon ollu vahteeks iha rauhallist. Oon ehtin siivot työpöytääki ja voi mite paljo kaikkee kaunist ja tarpeellist kuvaa ja muuta paperi"roskaa" niist alimmaisist laatikoist löytykää. Kyl nyt taas kelpaa korttei tehd.

Mua rupes sit huikoo ja meni jääkaapil:"Hei kuka kaike ruua o vien?? Eihä tääl ol mittää?"... jaa, sielt olkii lamppu palan, iha pimmeet..ja määko pelästysi et mun pisat ol viety ;D Eisitänykyää...ennää tied ;D

Lähettii sit sitä lamppuu ostaa ja pitihä mun korttilähetyski postii vied. Sit kävi nii kivast et mää ehtisi kirpparil!! On mun montaikkaa sin miel tehn, vaa ei ol ehit. Vaik tos iha vieres se o.

1245185019_img-d41d8cd98f00b204e9800998e Kaikkee kiva sit löysiki. Niiku ton Pariisitaulun! Siit saa skannaamal kortteihi ja kehykselki mullon jo idea. Mies (ol mukan!?:ö) tahto ton litran lasituopi. Meil onki jo pienempi. Ei tost kai ol ko kukkavaasix, mut se o makee:) Euro vaa maks. Niiko toi leffaki. Tos edes o isoi napei, jos niihi videolaukkuihi...ja mukava näköst lankaa..huiviks..ja

1245185055_img-d41d8cd98f00b204e9800998e..unhoti kuvast ton helmikirjaillun pussuka. Se on hieno. Toi pikkane tos vieres on pien raastin. n.6cm. Kaulaskannettava mut toimii ;D 

Me mennääki sit taas kissavahdiks, juhannuksest. Saas nähd kui mukkula toimii ..eipä sit muut.