Kevään kukka on Tulppaani, mun lempikukka.. :)

Naapur perkas partsi edustaas ja ol heittämäs viimevuotiset tulppaanit roskii.. No mulko kaik kelpaa.. hih  ..vastasi juu..ko he kysys haluunks. Aatteli jot istutetaa pihal, kyl ne viel kukkii. Laitoin kuiteki mein perunatynnyriin multaan, ko perunoit ei ol viel ees itämäs. Kyl kannat!! Jo seuraavan päivän ne ol tämmösii. Viel mun lempivärisii...

Tää o kans mun "lemppari"

Elias Voitti. Onnea Elias!

Voi mite ihan raspikurkku!     Ja mite hieno elämänasenne!!!

*****************************************************

" Mailma on kaunis ja hyvä elää sille..

jolla on aikaa ja tilaa unelmille..

ja mielen vapaus, ja mielen vapaus..

******************************************************..lauloi poika mm. :)

Viel hiuka juttuu siit mun unelmast..siit Pariisist. Ei se ol kual, vaik silt tuntuu, se siirtys jäähyl,kevääsee.

Moon aatellu jot otasin sen mun kummipoikan Lupsukse mukkaa. Oon häl jo kerton ja tulis kyl. Ei se ny nii hullu ajatus ol. Onha niit semmosii virallisiiki matkatoimistoi, jotka vie lelu lemmikin vaik mihi, maksuu vastaa. ;D

. Lupsus on enneki tääl ollu.. ..ja viel :D

Kyl määki kuvii Lupsuksest ota ja tuo se tietty tuliaisiiki ;DD

Toivo vaa jot Lupsus ja Virkkuki, ei pitkästy ko tää mun matka venyy ja venyy..  :DD