No niin, heipparallaa ja hellät tunteet.....                     (mun sit teki miel kirjottaa noi.;)

1822014.jpg

Kone on nyt taas koton, mut mis kunnos...sisäl ei yhtää mittää.. niin no tietysti XP..mut kaik muut ohjelmat mitä oon sin kahdevuode aikan kerän on siel jossaa roskikses..aseril...osoitteet ja kaik...No otinha mä "omat tiedostot pois ja peleiki tallensin, mut se asentamine..pah...No uus kone siis, ko levyt on vaihdet.  Eiku äkkii vaa vierailee jokapaikkaa ni jää osoite muistiin. :) Mut jos nää uudet vempaimet ei kestä ko pari vuot, ni saa tähä tottuu :(  Harmittaa vaa, ainaki nyt ko en muist edes mitä asetuksii olin käyttän näis ikkunois ym. On nii oudon näköst tekstiiki...hmm..

No toi maitolava on kuitenki jostaa keskisuomest päin, eiks ookki hieno ;D  Sit mä kudoin yhde sukanvalmiiks,siit tul kyl pal löysemp ko toisest ;D oli liian pitk tauko.

On mul kyl ollu keinot "ajantappamisee" Näät Atc-kortit:

P1140418.JPG

Lisää korttei "Keräilykorissa" niit tul tosi paljon ;DD

En nyy viel paljoo tän juttuu suol..ko on toi tyttäre poika kyläss ja koneaika "kortil" ;DDD