Dsc04567.jpg   Dsc04597.jpg               

Turuus on tällanenki, Wanhanajan Puoti, eli museo/kauppa/kahvila. Siis aivan ihana...niin, no jos on vähä tämmönen vanhanajan immeinen, toki sillo siel o enempi katsomist. Mut kyl sielt 60-lukulaisetki on "voi ton mää muistan"-löytöi tehneet.

Dsc04576.jpg     Dsc04588.jpg

Eksyin tän -05 ja olen muutaman kerran käynny kahvil. Siel vaa menee niin kauan aikaa ko pitää kaik seinät ja hyllyt tsiikat.

Wanhapuoti-05%20%2812%29.jpg     Wanhapuoti-05%20%2814%29.jpg

Eikä Wc:stkä pääs normaaliajas pois, ko sielki on kaiken sorttist "Vademeecumii ja ootekolonii" hylly tolkul.

Wanhapuoti-05%20%2823%29.jpg  Wanhapuoti-05%20%287%29.jpg

Entäs tää, kyl meil nykyää kelpaa,,,vai kelpaaks ;) Onniin pehmeet, eikä tartte rapistel paperii pehmeeks...Siino sit iltakaffee resept.

Dsc04580.jpg

Nää on niit entisajan keittiökoneit. Ja Suvikultaa, margariinii. Muistaaks joku tämmösen hokeman: "ennen pantiin mirrit multiin, nyt ne pannaan suvikultiin" no ei ehkä hyvä, (Otanko pois?) mut sillo löytys  tehtaalt, sielt margariini joukost kissaraato,,, :z  nii ainaki lehdes kerrottii...ja kekseliäs kansa hoki tota jonki aikaa.    **Lissää kuvii tuol "Linssin takaa" (nappi lootas)

Laita tähä vähä selvityst miks tää mun blogi on muuttun tällaseks "matkailumainokseks". Kyl mä kutonki oon, tai siis neulon, mut se käy vähä hittaammin nyy vähä aikka, ko toi sorm jonk mä jäti Utoosee mennes pinnoje vällii, on alkan kiukkuil. Tietyst mä kolhi sitä joka paikkaa, niiko ain kippeet paikkaa kuuluuki, ja siel joku nyy pistää eikä se oikke taivukka. Jote vähä on edistyst, mut oommä sen toise suka jo tehn ja toine o varres. Ja joululahja keeppi koht valmis. Tulee vaa se joulu joka vuos aikasemmi.....pitäs kahet huopikkaat viel ja pipo...