Ekakerta hevose lähel...

1971854.jpg

"Noi on tulos ratsastaa, kene vuoro?"

1971845.jpg

"Katotaa kenet se saa kiin"

hevo.jpg hevo7.jpg

Hmm..no talutust sit, mut seläs oon, enkä ol enne edes koskenu hevosee. Jännitti, Olin iha varma et koht oon ympär, tuol hevose vatta al ;) Tuntus nii irtonaiselt se satula. Ja siit sit käskettii kiin pittää.    "..sinä saat istua tyhjän päällä ja pittää ilmasta kiinni.."  tul mielee ja Kalleki ol iha naatti ...;D

hevo8.jpg "Hah han hiii..sul men selkä iha n notkol..."

1971839.jpg

"No hyvihä se men"

hevo1.jpg  Hyvää viikon loppuu. Mää meen Seitsemiseen patikoimaa..(ja valokuvaamaa, turha kait mainita) Se on kansallispuisto Kurus. No, tiedän kyl et sillo sataa, mut entäs sit? Osaan mä sateessaki kävel. Mut se kuvaamine on sit vähä mutkikkaanpaa. " Sateen sattuessa ..sateella"  ;D

P.S. oon nyt Exploreris ja tää blogi on tääl paljo sopuisamma kokkone. Firefoxis se levii,.. mut kuvat mahtuu..;D  

IMG_1705.JPG Toine viel... teen reissul.