Kesä etenee kummipoikaa odotelles ;) Olen miettinyt meille kaikkea kivaa ohjelmaakin valmiiksi. Kaksi naapuria on jo varannut eka vierailun. Olen kertonut heille Lupsuksesta. Ja talon (naapurin) koira-vanhus Riki on luvannut hänet tavata ;)  Olemme taas kotona ja olen varannut tän viikon ihan vaan satunnaisiin menoihin, siis ei mitään harkittua menoa, vaan sinne minne mieli tekee. Huomen mennää kuiteski pelaa, yllätys yllätys, marjapussii. Sain juuri luettua sen BariWoodin kirjan (21kerta) ja heti tekis miel lukee se uudestaan:o? Jokin siin poliisin ja Jenniferin suhtees..siel kirjan lopus se tiivistyy. No, luen välil jotain muuta. Haarukkap.huivi vaan odottaa valmistumista, koska siel kyläs sitä oli hankala tehdä ja tein siel yhe pussukan/laukun. Huivist puuttuu reuna ja hapsut. Mullo kauheen saamaton olo ja ajatuski poukkoilee. Olenki päättäny et mullo nyt kesäloma, ainaski tän viiko, sillo saa ja voi ol, einiinskarppi :) Jote täs jutuski tul vähä kankee ja turha tuntune, mut teinki tän oikestaan vaan ton kuvan takia. Sitku mä "tuun lomilt" ja saan taas näät ajatukse luistamaa, mä kerro mitä erikoist siin kuvas o, näin valokuvaajan kannalt.

 IMG_7752.JPG "Ei näy viel."