475904.jpg

Huomen mennään taas laivareissul. Näit vapaalippuiko on kertyn ja mukava pariskunta kene kans seilat. Kummasti ne matkat vaa eroo toisistaan ettei kyllästy, vai onkse seura, me viihdytää hyvi yhdes. Täl kertaa siel o joku carlie laulamas, en tunne. Iltalaivas lähetää ja Viikingil tietyst, siel o nii ystävällist poruukkaa. Se rouva, jonka kans mennään, täytti hiljan 74v. enkä päässy synttäreil. Ajattelin yllättää hänet siel laival. He käy ain syömäs kalaravintolas ja meinasin et tarjoon kahvit ja konjakit jälruuaks ja samal pyydän tarjoilijaa antamaa hälle mun lahjan. Tein tommosen Maze-bookin ja liimasin siihe runoi ja kuvii häne kissast,tiedän et tykkää.

Mä ole epätoivosest sitä jättisukkaa neulon, ko se pitäs sil reissul mukka saad. Mut ei oo ko tää ilta/yö ja vähä huomis aikaa sitä tehä, terä o vast puoles välis. Mää kyl tarjoon ittellen konjakit jos sen valmiiks saan! Assiast toissee, mun o ihan pakko laittaa kuva näis laatikois ko tääl oli jossain juttuu.(laitan linkin ku löydän sen) Mun äiti opet mul näit tekee ko mä oli kuusvuot. Me tehtii näit ompelemal napinläpipistoi ympäri. Nää mä tein parivuot sit. Virkkaamal vois tul nopeemmin. Ompelukoneel mäki reiät teen.

475058.jpg 

28.3 jatkan tähän ku toi kukkakuva on niin kaunis.Olen ansainnut sen konjakin! Ne jättisukat on VALMIIT! Vähääaikaa en tee mustaa tai tummansinist neulomust. Ne ehtis mukkaa sin laival. Aamul ko niit neuloin ja jotta juttelin miehekans, ni huomasi et olin kuton viiskerrost liikaa! Eiku purkamaa..

479267.jpg

Lisäsin Atc-vaihdoist kuvia, sin vaihtoihi.