718524.jpg       322228.jpg

349391.jpg

  

Älkää koskaa epäilkö jottei niit ois!
   Meil o ol tuurii, sanos mies, mut määää san,,ups..mä sano et ei siin enää ol tuurist kyse, vaa suojelust!  Kerronpa..must meil ol viikoajan ol kummallinen, kitkerä haju tääl asunnos. Mieti kaikkee mahdollist mist semmone haju tulis.Katteli partsin lattialautoje alt oisko siel taas ol siilipesä, mut ei. Haisteli ja vaihdoi kaloilki vede. Ei auttan. Syyti sit taloo, et perustukse o kosteet ja kaikkee sellast. Eile aamun ko herättii ni ihmetteli ko ei akvaarios ollu valoi lainkaa, pitäs syttyy enne kaheksaa, aamul. Jaaha lamppu rik. Oti onneks muuntaja seinäst. Haettii se lamppu eile, mut rupesi sitä tänää vast  kokeilee. Laito muuntaja seinää, mut lamppu ei palan. Väärä lamppu, täytyy vaihtaa. Kokeili pari kertaa uudestaa, ei. Sit katteli sitä muuntajaa, se hais kummalliselt, pakeliitilt. Kattokaa ihmiset ja ihmetelkää , et iteki viel täs oon, ko tämmöst seinää laittelin ja on meil ollu tuurii ettei koko kämp ol yöl syttyn.

P1010271.JPG P1010270.JPG

Siin ol ajastin kiin ja seki ol iha musta. Reikä sulannu muuntajaan, nii et käämit näky!! Tätä mä sanoisi suojelukseks!!! Huh huh, KIITOS!

Mua o muuteki ain kauhistuttan ko jotkut pitää kännykälaturi muuntajaa seinäs, ain! Kaik mikä kuumenee tai mis o valo vie sähköö ja voi syttyy! Piste.

Sit ko iltapäiväl kuulus olohuoneest et per....ja kova räsäys, en oikeestaan edes hätkähtän, vaik se yleensä tarkottaa et jottaa hajos. Nii nytki mun ihana naise torso, kipsine. Se men tuhannep...päreeks, pisi lattiaa. Sanoin voi ei...ja hain harja. Mies ko tarvii vähä tukee ko kävelee, ot kirjahyllys kii ja se torso putos. Sanoin vaa rauhallisest, "ei vahingol mittää voi ja olisha meil voinnu men edellis yön kaik!

Edit  8.7.     No, nyt ku oon huonost nukkun tän yli ja lakan aattelemast"mitä olis voinnu tapahtuu" voin jo vähä pienentää noit kuviiki.