Nyt men uusiks koko "Puuhakirja", saanko esitellä, " Tuhottava Kirjani "

..edit. otin ton teipin pois ja kraaputin kirjan nimen, toho mustaan lätkään.

..toises pääs lukee

... no kaikkee sitä innostuksissaan joutuu.. ;D ..."ne" luulee nyy mun lopullisesti seonnee..

oltii siis eile laival,  ja siel on kirjoi ja lehtiiki myynnis. iski siin sit yhde kirja kansi silmään, aatteli ostaa sen, se ol joku ruottikieline ja kysyin myyjält jot mikä kirja..? no siinhä luk iha selväst jot "The Sakespeare secret", "salaisuus.." sanos myyjä.. nii siel sisäsivuil ol se nimi englanniks, olisi sen kait itekki ymmärtän ko olssi katton.. No sehä sopii sanoin otan tän, mitä maksaa.. "mut täähä on ruotsinkielinen..sanos myyjä...juu ei sen ol välii, emmää sitä lue..tartten sen muute???" (siihe kassal jäi sit yks "hoomoilane :) Eiks olkkii ihan valtavan sopiva kirja siihe "puuhakirjaan" ;D No se makso vaa nelise euroo ja mun ol pakko vaihtaa kirjaa, ko se eka kirja hajos. Olin repin siit sivui liikaa pois. Täs tää uus sit on ja tehtäviiki, mitä tiedän oon jo tehny. Teen täl oman sivun, mut laitan nää ekakuvat ny tähä:

Oma käsi.    Liimasi ton vanhan käde sin kans, ko se must onnistu paremmi..:) mut ol liia iso. Kommenteihi ol silaikaa tul lisä ohjei Anskult ja Tatsilt, lue

"Ruma" tuunattu omakuva.    Kaffetahroi...   .. ja kyl mää sitä ulkoilutiki.. mut ko o nii pien viel, aatteli jot jos ensi partsil ;D

Tosiasias pihal ol jus sillo huoltomiehii töis, enkä kehan roikotel kirjaa kaitee yli....Ne on sentää viel, pitän mua "normaalin" ;DD