akvario.jpg

Tää sopii tän viikoajaks. Kuvan otti Igraine ,olen sen itellein pyytäny joskus.

 

Hilkka lähetti haasteen: Kerro mitä sul on päälläs ny.

"Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

No, kotihousut, erilaisista kirjavist kankais tehdyt, tilkkupitkikset. Ostettu lomamatkal joltaan pikkukaupungin torilt, kymmene,-viistoist vuat sit. Valkone paita. Tuunat miestenpaidast :kaulus pois ja hihat lyhennetty, pituus solmus edest. :) Omakutomat villasukat, ehjät, viel. Alkkarit mustat. Kaulas lintu ja kultaketju.

Haastan Igrainen , Annen ,  ja Tuhkimon. Tääki on jo levinny joten riittäköön nämä.

Img_8285.jpgTämmösen Hupo huivin viel tein. Huivi on kans lähdös lomil, siks se kai heiluu :) Olen kuvannu sen ulkon.

Emmää ny mittää järkevää osaa ajatel, muut ko tota laukku oon purkan ja täyttän vuoroperrää. Täyttelen tätä sitä mukkaa ko asiaa löytyy.

kortit.jpg Sain ystävältä Lapintuliaisina kortit. Nyt niit on 121 pakkaa :)

 

laukku.jpg Tätä mä oon purkan ja täyttäny koko viikon. Alkaa ol valmista. Aamull lähden :)