Päivä aurinkoisessa Naantalissa , ystävän kanssa

Toki ton täytyy kiivet...

Kannattiha se..


Kirkko on kaunis, kuvas sitä sit milt kantilt tahansa..
Olihan siel jokunen putiikkiki jo auki. Tietyst niihi poikettii..


Tää täti-immeinen pelästyt meit pahakerra.. ;D Taidettii sanoo päivääki ;DD

Täs kaupas ol Disney-näyttely. Paljo, paljo erilaisii Disney tavaroit.
Käytii syömäs Merisalis. Hiljanen kaupunkiha se, näin "talviaikaa" mut sitä kivemp ol kierrel näit kauniit pikku katui. Kokopäivä siin men. Kesäl uusix.




















Kommentit