****Jonakin päivänä olen puu,

       ja tuuli laulaa oksissani

       ja olen kaunis kaikkina vuoden aikoina.*****

Olikse nii et tää on käsityö blogi. Meinaa ihan kaiken muun keskel unohtuu. Laitetaa sit niit kästöit näkyvil. Sain hiljan langanjämiä ystävält. Ne oli kudottu paloiks, osa. Purin ne ja kudoin uudestaan,,,paloiks. hullun touhuu..ehkä mut kuitenki, virkkasin siis ja sit tein tossui.

 

Nää o vaan tämmöset vierastossut, on vähä reikäset ja ilmavat, isöäidin ruutui, paksul langal.  Ja sanoiks joku et huivei ei oo tulos :)

  

Sit kaivoin tuolt säilöst tämmöse ison filti, jonka mu äit on virkan. Tää on hurjan paksuu mattolankaa, koukku 8. Koko 2 kertaa 2 m. Hän ol kova käsityöimmeinen ja näit filttein on toineki, ohuemmal langal, mut se on mun tytöl torkkutäkkin.

Mä en nyt oikkee osaa keskittyy, ko me sunnuntain lähetää keskisuomee, Mäntyharjul päin. Sit mä en pääsekään viikkoon tän mittää laittaa enkä edes lukkee blogei :( Taitaa tul vierotusoireit, saas nähd.)

 Siit mun Kuusamo lomast sin Hossaa sanon viel sen verra et on  näin pien mahdollisuus et se toeutuu...mut viel en uskal hehkuttaa, joss jottaa taas tulee..ei saa kertoo viel kellee... toivos on hyvä elää, sanos lapamato..