379225.jpg

Nyt mun meni konseptit sekasi, siis mun piti tänne jotain aivan muut laittaa, mut eilen upposin noihi blogeihin,(oikestaa vast eka kerran) ja törmäsin siel ihan uuteen ilmiöö, siis noi atc-kortit.??? Siis mitä ne on? Kivan näkössii,mut..onks ne kuvakollaaseja, kortin koossa? Onko aihe vapaa..mut hei meenpäs kyselee paikast mist saa vastauksen mihin vaan.....ihanitseen..

 379328.jpg hetken päästä, niinhän siin kävi, siel oli heti vastaus. Mietin vaan et mist tämmönen villitys o lähten alkuun. Täytyy vissiin alkaa tekee, ainaki kokeilee. Onhan tota materiaalia vuosien mittaan kertynyt, ku en mitään raaski pois heittää. Nythä se on mielikuvituksest enää kii.  On mulla noi neulomuksetkin vähän edistyneet, värilliset sukat tulee aamukaffepöydäs valmiiks ja isosukkakin o viis sentti kasvan. Mä en oikeestaan vieläkään tykkää näist maanantaipäivist, (jossen työs olleskaa, mut eri syyst)ko mä en koskaan taho ehtii koneel ko vast illal ja nyt väsytää. Viimeyö meni taas kolmeen, mut kai niit tuntei tästpääst päivää riittää, kute mu entinen työnantaja sanos. Tänää ol miinus 2 astet, voi olla et toi lumi ny pysyy, ainaski vähäaikaa. Löysin netistä atc-swap nimellä jotain tietto,tai ainaki mallei..kiinostavaa.. Päivä/yö jatkoo ...