Taas tuli lumi. Taas meni lumi. Koska tästä ei tuu kesää eikä talvee..


Laitan tänne kuvan jonka otin auringonpimennyksestä,,muistaakseni syyskuussa. laukaisin kameran päin aurinkoa, ihannoinvaa..en luullut siit tulevan mittää..mut ihan hyvähä se on. Pimennys on osittainen ja kello jottaa kakstoist.
Kerroin tääl joskus jot mun ei oo  kymmeneevuotee tarvin  niistel jot nokka menee rikki Elikkä mullei oo ollu nuhaa. Flunssaa, tai miks sitä ny sanotaa. Se on iha totta, olen syönny valkosipulikapseleit joka päivä yli kymmene vuot. Mut nyy men se jakso rikki. Flunssa sai otteen, nuhan kävi kuumeen kans pääl! ...nooo, aikansa kutaki, sano pässi ku päätä leikattii...:D Saavutusha se on sekin. Oon kait tressanu jotaki, huomaamatta ja nuha tul "takavasemmalt". Mut mää sain siit jo "selkävoiton", kakspäivää vaa kest ;D
..jaaa, kyl huomaa et "jottaa o tekeil" elikkä sitä jouluu vaa odotellaa. Emmää yleensä vaivoi tääl vaiertel, mutko tuntuu et mittää ei tapahdu. Mullon kaik joulukiireet jo ohi, paitsi sit lähempän juhlaa se ruuanlaitto. Eikä oo yhtää laivareissuuka tiedos...miksei, muute? Iha hyvi tähä mahtuis viel yks reissu...;DDD ..ainii, eihä se käy..ei munkaa kukkro pohjaton oo ja hesas pitää käyd viemäs joululahjat "lapsil"  ;)   No tammikuus mennää miehe kans se "luxxus"matka, jonka sain siit haverist korvauksex. ja helmikuus..
Olen virkan yhdet huovutustossut. Yhde sukanki saannu valmiiks. Vaik nyy parin kuumeisen päivän oon vaa leikan joulupapereist kuvii ja tuunan joulukorttei. Niist joulukorteist  tulkii tänäjoulun ongelma. Sillo ko mun kone ol huollos siin men jottaa pielee, enkä saa enää cd-levyi luetuks. Olen tehny korttilista lähetettävist joulukorteist, osoitteineen, ja nyt en voi sitä lukee :(  Elikkä joudun kaik, tai mekkest kaik osoitteet kyselee...enirost taik muualt. Kiirekki jo on, maanantaina ne pitäis saad postiin.
Mut, ongelmathan on sitävarte et ne vois ratkaista, eiköhän tämäki..