430825.jpg Täs on taas yks luonnon tekemä jekku meil. Silt saa aika kylmän kädenpuristuksen.....Siin se sit taiski ol kaik mitä mä saan tähä aikasex...Ei oo kyl aikoihi ol pää näin tyhjä. Huomen o tiistai ja aattelin jos sopis taas miehe kans et mä ottasi sen vapaapäiväx. Tekis miel men kattoo mimmone tää mein uus kirjasto on, tääl Turuus. O kuulemma varsinen lasipalatsi ja kallis kumikä! Mä tykkäsin siit vanhast, mihikähä tarkotuksee se nyt jää? Toivottavast sin viel pääsee, et jäis niiko johoki  yleisee käyttöö. Mun tarttee enskesän tehd kuvauskierros kaupungil, enneku ne hajottaa kaik hienot vanhat talot täält. Kuvat kaik kato ja porti ja ikkunaristikot ja muut hienot figuurit, niin kaua ko ne viel o olemas.

Nii,emmä neulomuksii ol kokonaa unohtant, vaik noi kortit vieki aikpali tota ajatuskapasiteettia. Ne hirmuisotjättisukat, (niist taitaa tul 48, vähä venus) o siin vaihees, et toise oon just päättäny. Mut toist en oo alottanukkaa..sen sijaan oon alottan teddyst poncho, omenanvihreet. Kyl tääl suomen kesäs fillatröijyyki tarvitaa.

Oi ei mä töppäsin, mun piti laittaa kookouskutsu treffi lehteen perjantaihi mennes ja mä unohdin. Tai muistin kyl,mut en tajunnu et sen piti tulla tänviikonlehteen, ja aattelin et ehtii viel. Mut ei ehi, ko kokous on tiistain ja lehti ilmestyy keskiviikkon. Olenki ain sanonu et jokapaikast löytyy se ihminen, sielt ulkokuore alt, mä soitin puolepv.aikoihi sin ja kysyin varovast et mitä vois tehdä ko mä oon iha uus näis hommis ja töppäsi. Siel ol aivan ihana nais ihminen, joka lupas tehd parhaansa jos mä vaan laitan heti sen ilmotuksen netin kaut heil.No laitoha mä ja kirjotin et he pelastaa mun päänaha jos saavat sen ilmotuksen sin lehtee täks viikoks. Se kokous on taas ens tiistain ja mul nouse nyt jo karvat pystyy ko vaan ajattelenki sitä. Mist mä saisin sen kovuuden et voisin sannoo itten irti siit sihteeri virast. Ko he vetoo siihe ettei oo muit, ja sit koko tää osasto loppuu. On niin kyl enneki käyn, mut ko mä oon vaa kannatusjäsen, enkä saa valtiolt markkaaka eläket ja muuteki vast töttömyyseläkkeel.Jot tuntuu hullult kampail tämmösist,ko ei tiäd mitä omas liitos sit taas tarjoutuu tekee.Onhan se kaik tietysti vapaaehtost ja ku on luvan,ni ei pitäs rutis, mutko on niin vaikee sanoo ajoissa ei.    

Ei täst mittää tul,mä taidan men katto bondin lopun...Tehkääs ahkerast kortei ja sukkii....