Kait ne härkäviikot sit men, ko alko vilsket ja vipinää...

                  

Meil käv tänää ikkunatiivistäjät. Kyl niit täs pidemmäaikaa o jo ooteltukkii. Nyy ei pitäs kraakat ikkunoist. Partsiove ne laittaa huomen. Sin pittääki pan vähä mojovamp tiivist, ko iha laudast repästää ;DD On noi ovet vuosie mittaa ruven hölskää, lieko koskaa oikee tiiviit ollukka. Mein pit iha kello pan soimaa puol kaheksaks. Ei me yleens siheaikka ;) Kerkesi mää kaffet hörpät enneku tuliva. Sit mun pit alkkaa "riisumaa" niit ikkunaedustoi, jot he pääs töihi. Ol siin siirtämist, varsinki tääl mun "työhuonees, mikä o sit niipal täyn kaikelaist, kassii, pussii ja purnukkaa. Pääasias näit atc-matskui, mut kyl mää kaikemuuki säästä ;DD  Pien huone ja joka kaappi ja lipasto pit pois paikaltas siitää, jot sai sen iso ikkuna levelles. Pakastinki ;)  Paritunttii ne siin ähels ja sit mää tein kaik hommat toisipäin ;D Siin se päivä taas menkii. 

Tie sit niist härist ja niitte viikoist, mut eiköhä täst jo ruppee "aika rientää" Oon ollu vähä laiska tän kirjottelee, tuntuuko ei olis mittää tapahtun. Mut oon mä ainaki, yhde assia unhottan kertoo:

Iha on tää jään näyttämät. Hirvoska meil esiintys ko joulu al laival olttii. On siin sit riemukas täti. Hää o kuuskymppinen eikä an sen missää näkkyy...Seisosi iha tos lavavieres ja sain luva peffas vähä avittaa, ko hää palas pöydältanssi-kierrokselttas ;D Viel nous tyttö pöydäl, jossaa tapapaukses tuolil, ja siin sit tans ;DD Hänt oli mahottoma mukav kuunnel, nii ol positiivist juttuu ja laului ;D

Huomeillal me sit taas mennää, pitkäst aikkaa laival. .

Tämmöses Novitalehdes, kesä2009, ol se mun Ananas-poncho. Tai eise mallimun, mut nyy teen neljät ponchoo, Bampust, mustast. Puolesvälis.