Yllätys, yllätys  Kästöit....  (eikä vaa matkoi ja muit valokuvii

Tää ei ol helminauha mut...

nää melkkest on.

Kolme oikkiapuoleist on sitä yksinkertast, helppoo mallii, neljäl langal. Noi kolme vasemmal on sit jo vaikeempaa, ainaki alus. Kakstoist lankaa. Mut tulos on kyl opettelemise arvost. Sihe näyttää käyvän parhaiten semmone paksu, narun tai putken tapane lanka, joka jää vähä kohol. Mullon Paolaa. Nois on sit viel vähä kimallust.

Moon säilyttän purkillisen tämmösii silkkilankoi 32vuot. totta. Sillotällö oon jotta näil kirjonu...

Nyt ko oon retkahtan tähä Kumiloom, Kumihimo- tekniikkaan oon niit käyttän

En ol viel sitä pyörylää ostan, vaan oon tehny keltasist purkinkansist ja pahvist. Aaltopahvi käy, muttei ol kovi kestävää.

 Noi punaset on silkkilankaa ja toises on helmii mukan. Muut on villalankaa ja puuvillankaa.

Kävin mä Sinoperis kattelemas sellasii koruihi sopivii lukkoi, mut makso nii pahuksest, 6,80 kpl. Mää ko yhde jo linja-autos myin kahdel eurol (olisi antan, muttei ottan ilma ;) Pakko sit oli kehittää iha oma kiinnitys noihi. Siks toi pien tupsu.

Pistä tähä viel ko sai just valmiiks nää:

Kyl mää nyt oon hieno ko meen laival...mustissain ;D