P1050121-normal.jpg

Oon laittanu Picasaan kuvia, kokeile jos täst sin pääsis (ainaki mun koneel onkaikelaisii "virhelinkkei, jotka aukee johki mainoksee.)

P1050227-normal.jpgP1050232-normal.jpg

Edelleen kuvasin taidetta ja, no ehkä jotain muutakin..

Olin laivalla ystävättäreni kanssa ja yritimme etsiä viihtyisää paikkaa missä voisi ottaa viinit ja jutella... Laivan perällä olevassa Yö klubissa oli kyl vähemmän kahinaa ja siel vähäaikaa viihdyimmekin. Valitettavast en muist orkesteri nimee (risteilyesite olis kyl matkalaukus, mutku oon jo vien sen vintil :D Kierteli laivaa ja oliha se kaunis, mut ei mun makuu edelleenkä mitenkään viihtyisä.

Sit mentii sihe Retro baariin (mikä ol mul enite pettymys) ja meinattii et pelataa vähä korttii. Tanssimisee ei ainaka sinäpäivän kannattan satsat, ko siel ol nii vähä väkkee ja neki pariskuntii.

Nii, siel Retrobaaris ol kyl väkee ja musiikkii, haettii tietty Ampiaiset ensteks, Sit just ko sain kortit pöytää, meil tul äkkilähtö. Kuuluttaja alko huutaa: Ooooo nyt hyvät lapse!! Nytt alkaa lasten rokki!!! :DD  Sillo meit vietii...

P1050280-normal.jpg

No kyl sielt sit paikoi löytys ko vähä kiertel. Mua vaa vaivas se ko löytys houkutteleva näkköne tuoli, ni se ol ko kirkopenk, taik sit toisest tart apuvoimii jot siit olis pääs pois.:DD No ehkä nää on vaa mun henk.koht. ongelmii :DD

P1050249-002-normal.jpg

"Saaks tähä istuu?"

P1050245-normal.jpg

"Ei , mullo kiirus!"

P1050288-normal.jpg

Upea auringonlaskuki nähtii ja päästii kuvaamaaki se,tosi  väärält puolelt laivaa. Meilko men jonkiaikaa ja parikant, jot oltas löydetty ulos..:DD