En kehannu enää pittää tot jouluu tosa...
Kuva1.jpg
 Lissää uus kirjotus"...aika haastava toi teksti tos alus.

 Jottaa tekis miel teil sannoo ja kerttoo ,mutko ei oikkies oo mittää ehtin tapahuu ko oon juos nois tietokonekaupois. Määku oon..taas toteuttan yhe ällini, toistasex viimese, ja hankkin tommose miniläppäri itellein. Iha vaa kuviensiirtokapineeks, lomil ja muil kuvausreissuil. Aatteli ko mää ain ota lähemmäks tuhat kuvaa,( no viimeksikii seittemäsattaa).Ni sil vaival ko ostele niit muistikorttei ja niit säilyttele ja kokoaja silti pelkään jos "filmit loppuu", ni täl koneel  voin iltasi siirtää kuvat isommal laitteel. Ja tää mini on kevyt, alle kilon, kulkee muistikirjan mukan. Siin o kaik mitä tarviin. Kuvie ketselu ja siirto, päiväkirja, allakka,  pasianssi ja netti. Tulostimeeki sen voip liittää, jos halluu dogumenttii kätteesä. Voip lukkee postins ja kuikuil tääl blogeis.
2036707.jpg  2036763.jpg
.vähähämärä (:ö) kuva, mut näkyy toi Linukse alotussivu.
  ..muit mittasuhtei ;D           
 Täs o vieres toi strutsi muna, mittasuhteen ;D


Nii netti...siit vast harmaithiuksii oon saan (pitääki muistaa ostaa hiusvärii ;)
Oon ny pariviikkoo päivittäin neuvotel kaike tasoste ja ikäste "tietokone neroje" kans siit ko tähä ei sovi mun haluumat laitteet. Kas ko täs on Linukse käyttöjärjestelmä! Ja Soneral olis mun haluuma liittymä, mutko hein laitteet ei tunne Linust, vaa Windowsin.!  Läppärii kyl sais Win. mut en haluu, ko se on nii pal isompi ko tää riisuttu linus!!  Mää tartte kaik tila mun kuvil.piste.  ;D
 

No läppäri vaihto Win. sisältöisex ei enää käy, sitäki harkitsin, menny vaihtoaika umpee, jote oon luovuttan, toistasex.   Mullon kyl ratkaisu nettiongelmaan, mutten viel kerro.
Kaikhaa te kai tiedätte jot  jos tekkee tommose 12 tai 24kk sopimukse noitte puhelinyhtiöitte kans, ni ne sit pitää ko "avioliitto" (ainaki kirko mielest "kunnes kuolema teidät erotaa")jne. Elikkä seuraavaks mun pittää kirallisest saad ne suostumaa puhelin kauppa-sopimuksen purkuun. Mul nimittäin iskettii puhelin kättee ko meni mokkulaa hakkee.! Ja vanhas kännys on viel takuutki jälel... saas nähd kui käy...
edit.tännää 3.11.

Voin ilokseni ja helpotuksexeni ilmoittaa et onnistuin!!!  Elikkä sopimus purettiin, koska ostamani laite ei toimi koneessani, ilman huoltotoimia, jotka asiakas maksaa!!!  Kuka semmosen sopimuksen tekis? En moiti puhelimen myyjää vaan soneran teknist tukkee, joka ei kerro kaikkee, edes omil myyjilleen. Ny mullo kesää ast aikkaa miettii mist löydän sopivamma yhteydenantajan. Pistet ei täl asial viel tul, mut ajatusviiva kuitenki. Hohhoijaaa....

No tuliha sitä juttuu hih..  (pääti kyl ette näit korttei tän eriksee...mut..

IMG_1791.JPG IMG_1792.JPG IMG_1788.JPG  IMG_1790.JPG IMG_1787.JPG
1."Alä salli meren aaltojen erottaa meitä toisistamme"
2."aläkä anna viettämiesi vuosien muuttua muistoksi"
3."ensimmäinen askel on aina vaikein"
4. "Katson maalaismaisemaa ja..."
5. Kotini on linnani.