Annoin Pikseleille tehtäväks kuvat ulkon, salamal, kohti pimeää, metsää tai muuta tai puuta...

Kuvist tul valla mainioit. Oikein hienoja, kauttalinjan. Täss yks, tämän on ottanu Pirkko P.

Mä oon ollu aika laisk viimeaikoin tän mittää praattamaa, mutko tuntuu jot ei mittää tapahd, tai sit nii pal ettei tied mist kertois ;D

Mut nyy mää ole ollu kaks viikko "kesälesken" tai oikkiast kait "tammilesken"
mu miäs ko men vähä treenamaa ja o viel viiko pois. Määku mietti jot sit mää teen sitäjatätä ja vaikmitä... mut huomaanki et tääl mää vaa ole ollamöllöttän koton, usseemma päivä. En ol
ees kaupas käyn ko pari kertta. Luuliva jot oltti muutet  turuust pois, ko ei ol näkyn.
Kyl mää nii pal suuniitteli, jot nyy kaik kylärästi tulee kuitatuks, mut viälmitä. On
se vaa nii mukavaa ko saa ol ja funtsit vaa tätä mailmamenoo.
 Vaik kyl toi auto pensamittar kertoo et oon mää jossaa käyn.
;D


Vaik ei kait sitä piremmäpääl olis kuiteka kiva yksi ol, kaikken parast o ollu se ko oon saan nukkuu sängys poikittai....
kyl tee varmast jokkane tiette mimmost o parisängys maat. Siin o pakko käänttä kylkkees
sillee "hinaamal" ens käännyt vähä, sit nostat ittetäs ja siirrät sihe äskesee paikkaa ja sit
taas vähä käännyt ja taas nostamal sihe ja sillee... mut oi auttuas ko mää ny käänny,
ni heitä vaa käde ja jala sin toiselpuolel pettii ja jatka unii. Voi miäs parkkaa ko hää
palaa...saas nähd kuimont kertta mää hänt mottase ensmäisin öin ;DD
Viäl mul o viikko aikaa...enkä oikkiast tied mitä tekisi...hih...
Mut huomen mää kuiteski meen hänt moikkaa sin,tievaik olis jonku näti flika sielt bongan, kait sitä vähä täytyy käyd tsiikkamas..

Nyy mun hermostuttaa ko mun pitäs amukuudelt men ton pimiäl moottortiel, määku en pimiäs sit millää ajas.


Kyl se viel kaupugis menee ja tutuil teil, mut ko en ol enne siel käynny, mihi nyy pitäs men..
ni iha maha men sekas, silkast etukäteisjännittämisest.. Juu navigaattor on, mutko seki on nii vanha jot puhuu puutaheinää, ei sihe uskal iha kokonas luottaa..
juu, juu pitää päivittää, koo vaa ehtis ;) No ei se mittää, lähen nii aikasi jot kerkkeen tekkee uukkarin, kosk oon iha varma jot ajan kuiteki ohi..;)
Älkäkä sanoko jot onha autos valot!! ...on on, kyl auto näkyy...mut mää en nää...
mittää muut ko vastaatuleva autovaloi, ja mustan tien, missei ol minkkä färist viivaa..
Noo, mää ny oon täällane etukäteishermoilija, emmää sit enää ko asia jo rullaa...

                               Ja pimmeet ko o, ni tehhää pimeit töit ;) Musta myssy, mustil puikoil

Ole mää vähä neulon, kaks "gustoonmyssyy" toine o "isoveljee" ja toine "Malibuu."
Kiva malli tehd ja ohje o tääl. Oon näit pari tehny enneki.
Sit oon luken muutama kirja ja aloti taas sitä Bari Wood in:Tappamisen lahja,
oiskos se ny 33 kerta ko sen luen.
Mut ei se tee ko kerravuodes, mullo ollu se vuodest -79. Enkä taaska muistan miten siin kaik tapahtus...
öööö

Täs sit muutama "Pimeekuva" viel.