..eli mullon olo ko pää olis täyn räpiköivii lintui...ainiin, joku kuva,

389564.jpg

Käviskö tämä..rouskis,,, En yleensä negatiivisist asioist kirjottel,enkä kirjoita nytkään,mut nyt tuntuu ko tarttis jottaa kielteist merkat muistiin. Ensteks mun koneeseen iskeytyi joku pahuksen(lue joku keskivahva kirosana) virus, pöpö tai vakoilija ja alko sotkee konet. Sitku mä monen puhelinsoiton ja yhden koneen raahauksen jäkeen sain sen poistettua, mun blogi sekos. Toi valmiit käsityö-sivu tul hulluks. Enkä mä oo vieläkää saannuu tost koodikielest mitää tolkkuu, jot voisin korjata sivun, olen kyl yrittän,uskokaa pois.Kai se täytyy tehdä uusiks koko sivu. Mä oon paripäivää väkerrel noit atc-lappusii jos näit nyt niiks voi sannoo. Mut nyt tuntuu et täytyy lopetta, ko ei oo aikaa...Jos mult kysyttäs, mä haluisin vaan aamust iltaan istuu tän tän koneen ääres ja nörttöil. Tai ainaki ol koton ja tehd mitätykkään, mut ei,, Kaupas pitää joka päiv käydä ja "noikodinulkopuolisetharrastuksetjatuttavatvieniinpaljoaikaaetteiehdi" noniin, nyt saa ruikutukset riittää. Tänään oli tosi hieno ilma ja kävimme ystäväpariskunnan kans heidän mökil, tekemäs lumitöit. Laitettiin prasu pesään, mut se ei alkan vetää, vaik oli nuohottu ym. Vähäaikaa se kituutti sit kuulu kumma kohahdus ja veto parani. Arveltiin et piippuun oli jäätyny lunta ja ku se lämpes se rojahti hormiin!! No niin tai näin ,pelattiin siel parituntii marjapussii ja tultiin takas kaupunkiin, pelattiin viel täälki ja oltii taas vast yhdelttoist koton. Siin se ol se päivä taas. Tiistain on taas haastava päivä,ko on se kokous, mis mun tarttis ol taas sihteeri,eikä mul oikkeen haluttas. On vissii vähä epävarma olo. Mut sit mä meen taas laival, sillo tiistai-iltan. Se vähä helpottaa oloo. Täytyy sen verta käyd kannel, et saa ne linnut pääst pois,tuule mukan.

389586.jpg

Tää kuuluu taas sarjaan, unohdetut käsityöt. Mun äiti teki tän joskus mulle. Se on seinävaate ja sen nimi on "Joosefin uni" Tos kuvas kyl on väärä nimi,sehä oli Josef ko niit unii näki niist 7laihast ja 7 lihavast vuodest siel Egyptis. Siin on ne kaik, kuu, aurinko,tähdet ja puu ja kait ne lehmätki. Ne o virkattu ruuduist ja sit liitetty yhteen ketjusilmukoil.