Tos edellises on tähä postaukseen kommenttei.

Ei nii kirkast, jottei jottaa tummaaki ja paljoks ne virpomiset autto? ;D

Img_0225.jpg Mun tanssimiset loppus hetkeks, mut kyl tääseuraavaa reissuu mennes paranee ;D. Sattus siel laiva pimees ravintolas pien tapaturma, syy ei ollu yksi mun ja asia "menee eteenpäin" Iha vaa siks, jottei kukkaa muu enää kompastu siihe keskeeräsee portaasee. Mul tais täst kyl tul vähä "tiistait pidempi vapaapäivä" munko tartti toimii autokuskin, eikä toi kinttu kest , ainaska mun painoo. Mies pääsee kyl hyvälkelil kauppaa, mut jos se luvattu takatalvi tulee, ollaa molemma jumis...taik taxi armoil.

JOS, joku kerkes ihmettelee mikä toi möykky on,,?  ni kait te nyy lankakerän tunnette?!;D Minkäs muun meikäläine laittaa kävelyy helpottamaa.....nyy mä vien ton kintu rönkattavaks ja hakkee vähä klenkkaus-oppii. Särkee se piru ja toine ranneki on musta ja paisun.( voi virkat, kokkeili heti koton ;D) ja toine polvi. Ei jään ko toi vasen käsi ilma vaurioit ja senki mies meinas jättää taxiove välii, vahingos tietty...jot sillee.;D

Edit 19.3 klo23.42 Lähdettii puol neljä päivystyksee ja oltii puol kymmenen koton. Se lekuri oli unohtanu mun filmit!! Sitku kahde tunniodotukse jälkee meni kysymää ni...se sanos vaa jottaa virokielel (kiros varmaa, kuulost kovi suomelt) ja pyytel antteeks. Mut hyvi meil siel aika kulus ko kateltii kaikelaissii humalaissi ko sin verispäin tuotii, mitä pidemmäl ilta kulus ;DD Nii, siin ol hiusmurtuma jalkapöydäs,eikä voi muut ko odottaa. Tek se mun kaikist ruhjeist paperi, vakutusyhtiöt varte.  Emmä kyl iha tätä tarkottanu, ko oon toivon ettei IHA joka päivä tarttis autoratis ol! ;(  Ny saattaa vikko men....No, mä oon hyvä parantumaa ja särkylääkkeet on keksit. Eileki oli nii pilleritokkuras, et tein historiaa! Mäku ain kuku yhtee,kahtee yöl, meni puol 11 jo petii ja heräsi kaheksalt, enkä yhtää elokuvaunt katellu .

Edit viel tähä samaa lootaan 20.3 klo15.00
 
 Haveri  sattuu merel ja haaveri mais, mut jos haaveri sattuu laivas, ni onks se sit haveri vai haaveri??
1390887.jpg 
Sitä tehdää sit seuraava laivareissu näin ;D  Ei vaiskaa, tän saa pois 3.4 ja mein matka on vast 9.4. Tosi ne uhkas jot siihe panna semmonen pien..kipsi sit viel parix viikox, mut...Sielt löytys nivelsiteen venähdys niltkas ja pien luunmurtuma jalkapöydäst ja sit joku orpo luunsiruki jossaa.. 
Mut näätteks mitkä tos kuvas on? Kainalosauvat, niittei enää monneevuotee, ainakaa täälpäi oo ollu käytös. Kaik vaa on semmosii kyynärkepei. Semmoset mullekkii, mut ko toine ranne on pahukse kippee, turvon ja must, ei sen pääl voi tätäpainoo laittaa. Ja toisel puol vaivaa se murtunu kylkiluu. Meil o tuttu siel välinelainaamos ja mää soiti sin, jot eiks teil oo jossaa nurkas viel kainalsauvoi?? oliha siel ja kyl mä nyt näil jollaalail klenkkaan. Kaksi viikkoo tätäny on, en pääs mihkää. Saattaa et lappuiki ruppee tulee siihe täkkii. Sitä vaa on niin pahukse vaikeet osat ol paikoillas, kint koht kattoo. ;DDD
1390959.jpg
 
Ja ku mä nyt oon näin paljo juttuu pitän täst yhes vaivasest  kintust ni kait mun täytyy laittaa kuva, jot näätte mite korkeelt mä putosi.
Se ol peräti kymmene senttii...;öö mutko sen tek pimees ja vauhtipääl ;D  Toi on tommone keskeeräne liuska, jos näkyy kaik vuorilaudatkii viel. Ja mä ole melkke joka kert siit huomauttan, mut nyy jos mul viel on se kips ko meen ni ,eiköhä ala tapahtuu....