Sitkeä sissi, toi huivi

lasit.jpg

Tää kuva on tääl kertomas , et mennää taas ehtool laival ;D (ei varmaan tullu yllätyksen ;) Nää tul vähä tiuhaa nää kaks viimest reissuu, ko sitä viimekertast pit siirtää,.väliäkös sil. "Sinitaivas" taitaa siel soitel :)

 Olen tehnyt tätä punasta ponchoa nyt iät ajat . Tää on kolmas versio, mut periks en an ja nyt se onnistuu.

                       Img_9781.jpg 

Ei tämä ol sama, jost on tääl jo ollu  kuvii. Tää on kolmas, sitku valmistuu. Siis täst samast langast. Pidän täst ja tarkotus olis tehd itellein semmonen oikeen iso poncho, minkä sisään vois käpertyy telkuääres, sitku palelee :) Oon alottan tän kolme kertaa. Enestex tul jumalattoman iso (O.O)  Olin kymmenen senttii jo tehny, enneku sen tajusin.  Eikupurkuun ja pahuksen vaikeet onki purkaa tommost mohairii. Sit alotin uuden. Ja taas katteli sitä jonkuajan pääst ja kokkeili...pahus, olin kyl vähä reilumman aatellu...eiku purkuu..sitärataa...  Sit heiti sen joksi aikaa nurkkaa ja aloin virkkaa muuta, lappui ja sitä "kidutusvälinet" pesukinnas-jotain.

Eile jatkoin, kokkeilin ja hyväks totesin :)  Mut..sit rupesin kattelee paljoks sitä lankaa viel on? Tuleeks siit tarpeeks ISO ? No jossei lanka riitä, puran yhde valmiin ponchon, täst en enää luovu!!

Img_9776.jpgNäit lappui on aika niihkeest viimeaikoin tullu, mut kyllä se siitä ;) Niit  o nyt , kuvast laskien 60? (huivi kans o kaks)Kuis tos merkinnäs,,,siin on joku vanha...Takan olevas kasas on viiskyt. Mullon kyl mieles yks malli, toho peittoo. Se olis semmone ilta/yökuva mis on linna vaaleet taivast vaste ja sit tummii puit ja edes vihreet ja paljo kukkii. Kosk tota ruskeet ja harmaat ja muuta tummaa lankaa on nii paljo. Mun yhdes palapelis on siit kuva, mut saa ny nähd. Teempähä paloi ja sommittelen sit.

Sit mä oon vähä kyllästyn tän blogin väriin. Mutten uskal iha noinvaa pohjaa muuttaa, en usko et "kuvat tulee peräs". Neku on niin suurii. Oon yritän niit vuodetakasii keventää, jot aukeis nopeemmin, mut siin on vähä julmetun kova työ. Ossais edes värei muuttaa....?

Ai nii, se kalakauppias osti sen kalan itelleen! Sano et kolmekilon kalast tul yks kilo lihaa. Oli nii isopäine ;) Näytti sen mul, oli se liha muihi kaloihi verrattun aika valkost. Hän sano keittävänsä ne hampaat ja jos onnistuu, eikä ne hajoo tai muuta, saan yhde!! Kalahampaan! Siis Papukaija..kalan, aika jännää (^_^) Ne ol kivan vaaleenpunaset levyt(kuvas näkyy) mut tulee varmaan valkosex ku keittää. hih..