p%C3%A4%C3%A4slilja1.jpg

...mutta kun päässä kahisee vain paperi.Tänään oli taas se kokous mis yritän olla sihteerinä ja puolet ajasta en ymmärtäny hölösenpöläystä mis  ne puhu! Sitku yritin koota jotain ja kysyin et laitanko  tänne nyt et näin ja näin päätettiin..? Ei, ei tää koske meit, nää on piirin asioita!!?? ja mullako mittään käsitystä mikä on ja mikä ei. Olen ollut niin vähän aikaa koko touhus mukan, toiset jo mont vuot. No nyt mä taas marisen:(:( Tuntuu vaan niin turhauttavalt, ko toiset puhhuu suomee ja mä en ymmär. Eikä mul yleensä men sormi suuhu. Pakko kai se paperi on kirjoittaa, lakkaapa kahisemast. Mut sitä enne...

Tätä mä olen koko talven haken. Tää on mun eka kokeilu Huopasest. Piti tai nyt ko löytys ni tulee, mun likal vanttuut. Ei se niit pidä, mut teenpä kiusal ;)

504873.jpgNää on ollu tosi lahjakkaast piilos. Nyt neulon ne valmiiks ja huovutan. Saapaha likka juhannuksex lapaset! Mä en kyl oo koskaan huovuttanu, nii et niist voi tul vaik ..korvalapu! Ainii, Salomon rintamal "sataa taas", eli alotin eileillal huivin ja koetan saad lauantaiks valmiiks. Mun täytyy kyl men ton ihanitseen(linkki tos lootas)ja pan sin "kiitoskirje" On se vaan niin palj vinkkei ja virikkeit mul antan, nii ne immeiset siel, tietyst. Sit mä viel hehkuta..sain kätteeni vanha "seizikoni" siis kameran, semmosen paljekameran, vanha. Pidellä vaa, mut kuvii otin ja juttuu laita..mut ensi se paper o pakko tällät valmiiks.