Kahdeviiko talvi...ja munakoisoo....

P1020630.jpg

Ei, en oo ollu laival.    (vast viikopääst :)

Ei, tossu ei oo valmis, se neulatossu.

Ei, en oo ollu kippee tai muute allapäi. 

Oon luken yhde kirja, pitkäst aikkaa. Siin men kolmepäivää, enemmä tai vähemmä pätkis. En oo voinnu aikoihi lukkee mittää ko toi micreen o aiheuttan näkövaikeuksii. Kirjavinki otin täält jostaa blogist: Liza Marklund "Elinkautinen" 415sivuu. Oli oikke mukava kirja, suositelen.

Kuuvaihtees tul Turkusseeki lunt, vaikkei sitä tälhetkel lumeks tunnistakkaa. Mun pit ottaa vähä aurinkoo partsil...

Img_0138.jpg mut ei siel kauaa...

Img_0137-1.jpg "Olen/ko jättänyt jälkeni tulevil sukupolvil???"

Sit se munakoiso, kuvasi sen kaupas ja vähä hämmästyin. Mä en taid oikeestikkaa tietää mink värine se on:

koiso1.jpg Ilma salamaa ,

koiso2.jpg ..ja salamal. Iha oikeest mä oon luullu sitä mustax tai tummavihreeks ;)

Img_0149.jpg Kolme lappuu. 86/300