No nymme ollaaki jo oltu paikoillam tarppeeks kaua...

1740235.jpg

Lähdetä huomenaamul ajelee keskisuomee päin....Jo mä oonki kaivan sitä seutuu. On yksii Suomen kauniinpii paikkoi, Pulkkilanharju esimerkiks.

Mun pit ottaa Lupsus viel mukkaa, mut on ollu vähä flunssas ;) (Lupsus siis,) jot jääköö ny kottii toiste kans .(pelkään jos hää unohtuu sin jonneki) Laita hänet sit kottiapäi, ko palaillaan.

lups3.jpg  P1010162.JPG

On tää kesä ollu ko olis rovaniememarkinoil ollu ;D Mää en oo paljo virkkail ja viel vähempi kuton ja kyl mää nyy muista miks mun ompelukone on komeros, iha takimaisen. Osti  housut ja pit niitte lahkeit lyhenttää. Siin kerkes katket neul, loppuu lank ja mul tul jumalato migreen ;DD Ja määko oon senttäs aikoinas ommel flikal kaik, kerrastost päällystakkii , aikuisex ast!! "Ei oo vanhaks tulemist" hih..

Mut eihä mun enää tarttekkaa, kuha teen näit Atc-kortei vaa:

  Totkai mää ota jottaa lankoiki mukkaa ja näit paperisilppui kans...;)