samettiruusu1.jpg

4.7-07 

lupsus1.jpg "Hei! Mä olen Lupsus,sun kummipoikas." Kivaku tulit.

lupsustulo.jpg "Ai Hei!   Kiitos ,oli mul ihan kiva matka. Tein kuoreen reiän, ni näin maisemiiki. Postityttö soitti ovikelloo,ei tunkenu mua luukust. Varmaan kuuli ku mä huusin sil, et "soita kelloo, on ne koton. Älä littaa mua!"" 

P1010131.jpg lupsus%20tap.jpg

"Juu, on mul vähä nälkä."                   "Ketäs te ootte? Mä oon Lupsus"

 Aulis ja Veltto kiehas siin ympäril et, aukase jo se kuori! Jätin ne partsil tutustumaa. Tost Veltost ei ain tied. No, onha siel Aulis...

P1010136.jpgP1010138.jpg

 "Oot sä Aulis?  "                     "Ollaaks kaverei?"

P1010137.jpg  lupsus%20soitto.jpg

" Saanks mä soitta kotiin et oon peril?" Ei nyt, laitetaa illal sit sähköpostii ja mennää blogii. Ok?  Koht lähdetää kauppoihi, pääset ajelul.  "Tuleeks pojat kans?"  Ei, mennää vaa kahestaa.  "Joo.."

 No, hyvihä se läht käyntiin. Oon käskeny poikien ol kunnol ja kilttei kummipojal.

Edit viel yöl 0,42 Tultiin vast keskiyöl pelaamast ja Lupsus nukahti laukkuu. Paljon se temmelsi kaupas ja riehu vähä muualki. Siitä sit ko päivä koittaa.