Ainaka työhuonet! Mul oli eile ja entispäivän valla kauhupäiv. Ei sille et olis hamui tääl ol, päivasto.Mä manasi nekki appuu ko mul oli ongelma(huomaa,oli:) Mul oli huutonetis(linkki tuol lootas:) myynnis Jarisillanpään levy. Semmone erikoine, sydämenmalline, ollu jo kaua. Halvalki, vaa ei kukkaa ol huutan. Meinasi et yhekerran viel ja sit pidän ite. Sit joku huus sen!

465559.jpgMä tietys sitä pakkaama ja fällei hakemaa, ettei rikki me postis, neku on niin taitavii siin ommas. Mut sit..(nyt tulee se kauhukohta) Levyy ei oo missään!!!!! apua, kauheen noloo, myyn tyhjää, kamalaa...misä se on? mihi sen  laitoin? MIKS MÄ SIIVOSIN?! Sen jänkeenhän ei mitään enää löydä!! Mut sit mä jo rauhotuin ja aattelin vaan selitel sil huutajal. Ja sit alko huoneen purku. Jos olisitte nähny joskus tän huoneen, ni ymmärtäisit et tilan ol melkein mahdoton. Tääl o miljoonaa laatikkoo siistis pinois, lipasto pääl, lattial, sohvapääl,komerois ja jokapuol, mis vaa tilaa o.Täyn lankoi,lankoi, käsityöohjei, kirpparitavaroit, valokuvii, mappei ja paperisilppuu atc-kortteihi. Sit viel o saksii ja liimoi ym. Minäjokaikisenlaatikonpengoin. Jajokaikisenlipastonlaatikonjakaapinhyllynjasohvantakaajapöydäntakaaja...ja...toisena päivänä sama juttu! EI löytyny!  Mut tänään, aamul ko aattelin et viel kerra käyn kaik läpi, kyl se jossa o! Enhä mä heitä koskaan mitään pois. Sit mä istuin ja mietin kosk olin sen viimeks nähny, ja muistin et viimeks ko siivosin kirpparitavaroit vähä pois silmist laitoin pari koria johonki piiloon. Mut mihi? No aloin penkomaa niit kaapei ja laatikoi päinvastases järjestykses ko enne ja SIEL SE OLI!!! Iha kiltist niinko pitiki. Siististi myyntiinmenevien kirjojen ja muitte cd-levyjen vieres yhes koris.Piilos, pois silmist. Must olis kiva assuu kaupas, olis kaik ain näkyvil ja paljo tavaroit, eikä kukkaa moittis et kerää romui! Mä kiljusi riemust,hypi ja pompin ja halasi kaik haamut, mist mä tiedä, vaik ne oliskii mua auttanu? HUH,huh. Kahe päivän kauhu ol ohi.