Kesä on paras...:D

Nytko on ol lämmin ni määki oon tarennu partsil istuu ja siin joutessain leikkeli kuvii. Kivaa hommaa :)

Sit kävi kirjastos ja osti poistokirjoi:
Takansi pitäs tul näkyvil ko klick...pikkukuvaa.
Sit hiljaa ko siel partsil istusi, sain vierailijoit ;D

Tää kurre o vanha tuttu. Päivittäin käy tervehtimäs.

Sit pien rastaan poika ol vissii ensilennol ja ol pakko vähä levähtää.

Ei toi ol palj tikkuaskii isomp. Loppuu yks ujo kukka ;DD

Lisäsin ton niksei ja kierrätys-sivui pari vinkkii. Käy kattoos ;)

















Kommentit