497783.jpg

Hyvää Pääsiäistä!

 

Toi otsikon lause oli yhes ravintola mainokses ja se sit on jaksan mua naurattaa. En tied onko se moka vai ihan tarkotus, mut mieleen se jäi. Kyl mä tiedän et jotkut keittiöt sulkee ennen ku ravintola, mut sitteki. Kaikha on auki kunnes suljetaan!  No me mennää huomen aikasi käymää hesas ja toivon vaa hyvää keliä. Joten syökäähä MÄMMIÄ!

503079.jpg

Haamupäivitys..huhuu..9.4 klo 16.48      Käsityöasiaa: 

504872.jpg Näitten kans kävi "vanhaaikasest" ku huomasin vast eileillal ko päätin toist sukkaa et vaaleensininen ei ookaa samanvärist! Päivävalos ei niinkään,mut lampuvalos erottaa et toi etumaine o hiuka lilahtavaa. Voi pahvi, mut annan ol, piän ite. Mä en oo sitävertaa paikallas et sitä kukkaa ehtis huomat.

504875.jpgSit mä tuunasin" tämmöse huivi. Purin silmukoit kolmest rivist ja virkkasi toillai kukkasin takas. Toi o yks niist 96 huivist, ko mä sillo sil neulekoneel tein,enneku myin sen. Muutam niit viel o jäljel.