446497.jpg

Eihän tommost kuplaa tos montaa päivää viitti katella. Tänään oli taas se kokous, mis yritän pitää sitä sihteerin virkaa yl. Kankeest se suju,mut sain äske pöytäkirjast ensimmäise version valmiiks. Lähetin sen eteenpäin,mut olen varma et huomaan koht sitä taas kirjottavani uusiks. Mut olkoon, en viitti mokomal toist päivää pilat. Huomen mies menee taas boccia pelaam ja mun pitää miettii teenksmä korttei sil aikka, vai oons täl koneel vai..siivoonks mä? Yllätys, yllätys, voi ol et siivoon, ko loppuviikko on aika kiire.

Tein täs välis taas salomonin;

448796.jpg Valkosest Florica langast. Tää on ihan vaa kolmiohuivi, ei kauheen isoka. Nyt aloti Teddyst ponchoa, salomonisolmuil,vaihteeks,siit marjapuurovärisest. Nii ja loin mä sukkiiki jo silmät..Mun täytyy näyttää ko mun flikka kekses hieno idea niist atc korteist. Häl ko on paljo sitä seinätilaa, ni hää teetti noist mieluusimmist korteist iso kuva, A-nelose ja lait kehyksii:

448802.jpg Ne kestää hyvi suurentamise ko ottaa kameral kuvan. Must scannaminen ottaa liikaa sitä paperin kuvaa siihe mukaan. Nää tee-kortit hänel o keittiö seinäl. Sopii hyvi toho ruusunpunaan. En olis uskon et näkisi teepussei seinäl!

448800.jpg

448804.jpgTäs viel yks.

Mää pääti et teen sata noit korttei,koht on,mut..mut...En oo tehny yhtää samanlaist viel. Ihme ku flikka ei oo innostunu..Käykä ihmees kattomas tuol atc-vaihdokeis, ehdottakaa niist vaihtoi, emmä muute niist eroo pääs. Laitan pari uutta.

Ole erityisen kiinnostunut tästä hetkestä,
sillä siinähän sinä vietät koko elämäsi.