396373.jpg

Laival oli kivaa ja pitkäst aikaa osasin rentoutua. Esiintyjinä oli Finlanders (kuvassa) ja Lumipallo. Ihan mukavia soittelivat, molemmat. Loppuun asti kuunneltiinkin. Sai henkilökunta häätää meit ulos, ku ei huomattu ajankulua.Vaik saatiin me poreilevaaki, nii et mikäs ihme se. 

  396374.jpg                          

Täl kertaa oli aika paljon väkeä,tuhat kahdeksansataa. Vähä oli jonoja. Ne on nois laivois pitäny noi menyyt samoina jo vuositolkul. Vaik miten niit ny muuttas, hyvä vaan et on montaa laatua. Olen mä silti sitä mielt et jos laiva "tankataan" ruan puolest suomes,on se ruoka maistuvampaa...juu, juu tottakai se on tottumus,mut en oo koskaan pitäny ruattalaisest lihast,maidost enkä voist. Eikä niitten lehmäkää, se arla, oo yht söpö ku meiän. Jaa niin, anteeks kaikki ruattalaiset, ei millään pahal.."tottumus on toinen luonto."   Sitä mä olen kans täs pariviikkoo ihmetel, et miten tää kansa jämähtää puhumaan ain yhest aiheest niin pitkäks aikaa. Niinku nyt tää " pääministerin morsian , " kaik siel laivalki vaa puhu täst kirjast! No ainaki kolmes sopes siit kuulu juttuu. Mä oon ain ihmetelly kyl sitäki, jot oppiiks ihmine heti kirjottaa, ko siit tulee julkis. Ko kaik missit,poliitikot ja muut entiset julkasee heti jonkunlaisen kirjan. Kyl määki haluaisin osat kirjottaa, mut ei kai sit, vaik emmä nyt viel ookkaa julkis. (huomasitteks, viel :)  Nää kaik ei oo mun lasei.

396365.jpg

P.S. usko tai älä, mul oli laukussa käsityö