EDIT: Lisäilin ton sivuihi Atc-korttei, vanhoi ja uusii. Siis pient haamuilua. Nyt siel on kaikki vapaat.

Suru  tuntuu vieläkin...17.4 2004       1474165.jpg

1473175.jpg

Hyvä oikeestaan että tuntuu, enhän halua "häntä" koskaan unohtaa, ei hyvää tekoa voi.               **********************

En muuten julistakaan niit valkosipulikapseleit viel pannaa, vaik flunssa tuli. Se ol nuhakuume ja selvisi siit yllättäen kolmespäiväs. Ja edellisest kerast on yheksänvuot  ;D 

Oon tehn nii ahkeras tota huivii jot käs vähä kippeytys. Täytyy levät väil. Mä vähä vilauta kuiteki sitä:

1474207.jpg En oo mitan kui iso siit tulee, mut silmui on kolsataa. Toivottavast riittää, haluun ison.

Olen ny kolmekertaa käyn kaupas, tän viideviikon aikan ja ruppee ideat loppuu mitä ruokaa tekis itelleen. Pyysi miehen tuomaa mul kasler-leiket, tykkään siit leiväpääl. Siellon kaks lihan irtomyyjää ja vaa toisel on sitä hyvää kaslerii. Tää ol tietyst väärää. Aika rasvast leiväl jot miettisi saiskos siit soosii. Kokkeillaa, aattelin ja heiti pannuu.

Painelin sen iha muruks ja laiti persiljaa, tillii, jottaa sekamaustet ja hiuka valkosipulisuolaa. Teelusikallisen jauhoi, ko ei ol maizenaa, jottei iha luiruu tulis.    Sit vähä vet? Harmaat. - Sit viel tilkka ketsuppii?  mautont. -Pullopohja etikkaist salaattikastiket? hmm parempaa, -mut,,aromisuolaa?  Nyt ol hyvää.

1474262.jpg Vähä oudo näköst se on ja rasvastki viel hiuka, mun makkuu. Mutko keiti yhde rosamundan ja tein muusii ni se ol oikke hyvää. Tosi mä joudun syömää sitä viel ainaki kaks päivää...no huomen meen sit taas kaupaa.  Näkys toho tullee joku ohjeki, mut,, älkää tehkö peräs. On niit parenpiiki soosilihoi olemas ;DD

Mut määku en voi noit maustejuustoi syöd, kerro viel mikä korvaa ja on mun herkkuu. Täytyy vaa muistaa et se on voit, eikä sitä saa syöd...lusikal ;DD

1474288.jpgKeitettyi munankeltuaisii sotketaan voimariiniin ja paaaaaaaaljon aromisuolaa joukkoon ja tillii. nam  ;D